Achizitie publica - Contract de furnizare cu DOTARI aferente proiectului ?Lucrari de modernizare si consolidare cladiri, reabilitare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Plasament Filipestii de Targ, jud. Prahova?
Detaliu pentru invitatia numarul 355994
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355994/22.11.2013
Denumire contract: Contract de furnizare cu DOTARI aferente proiectului ?Lucrari de modernizare si consolidare cladiri, reabilitare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Plasament Filipestii de Targ, jud. Prahova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului PrahovaCod fiscal: 9770267, Adresa: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Telefon: +40 244511400, Fax: +40 244586100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Romania, cod postal: 100298, telefon: +40 244511400, fax: +40 244586100, persoana de contact: Baloi Ion Alexandru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Romania, cod postal: 100298, telefon: +40 244511400, fax: +40 244586100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare cu DOTARI aferente proiectului ?Lucrari de modernizare si consolidare cladiri, reabilitare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Plasament Filipestii de Targ, jud. Prahova?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in furnizarea, montarea/instalarea, punerea in functiune si instruirea personalului pentru dotarile cu echipamente specifice, impartite pe 4 loturi, in cantitatile si conform specificatiilor tehnice mentionate in Caietul de sarcini si in Fisele tehnice.
II.1.6) CPV: 39142000-9 - Mobilier de gradina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 45, 058 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lot.1=150.00 ron, lot.2=4.00 ron, lot.3=390.00 ron, lot.4=350.00 ron (pentru IMM-uri, sumele se reduc cu 50%, in conditiile legii). Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitate de constituire: - prin Ordin de plata in contul IBAN al institutiei noastre este: RO 95 TREZ 5215006XXX003876 deschis la Trezoreria Ploiesti sau prin depunerea sumei la casieria autoritatii.- prin virament bancar sau prin oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau de o societate de asigurari. In acest caz, scrisoarea de garantie bancara/polita de asigurare se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante (Serviciul achizitii publice urmarire contracte si administrativ), pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Pentru operatorii care constituie garantia in valuta, echivalenta lei/valuta se face la cursul BNR, data de referinta va fi anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei debuna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA. Modalitate de constituire: conform art.89-90 din HG. nr.925/2006. Este de preferat ca emiterea garantiei sa fie efectuata de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul, trebuie sa faca dovada unei situatii economico-financiare stabile. In acest sens, se solicita declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Nota: Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si / sau profesionalaSe va prezenta ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani?, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI CALITATII DIN SERIA ISO 9001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state).Nota: In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca fiecare membru alasocierii demonstreaza ca are implementat sistemul de management al calitatii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Documentele emise in alte limbi decatromana, se vor prezenta insotite de traducere autorizata in limba romana., Implementarea standardului pentru certificarea sistemelor de management de mediu din seria ISO 14001Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state).Nota: In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca fiecare membru alasocierii demonstreaza ca are implementat sistemul de management de mediu pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Documentele emise in alte limbi decatromana, se vor prezenta insotite de traducere autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2013 08:42