Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare cu DOTARI aferente proiectului ?Lucrari de modernizare si consolidare cladiri, reabilitare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Plasament Filipestii de Targ, jud. Prahova?


Detaliu pentru invitatia numarul 355994
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Numar invitatie: 355994/22.11.2013
Denumire contract: Contract de furnizare cu DOTARI aferente proiectului ?Lucrari de modernizare si consolidare cladiri, reabilitare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Plasament Filipestii de Targ, jud. Prahova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului PrahovaCod fiscal: 9770267, Adresa: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Telefon: +40 244511400, Fax: +40 244586100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Romania, cod postal: 100298, telefon: +40 244511400, fax: +40 244586100, persoana de contact: Baloi Ion Alexandru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Romania, cod postal: 100298, telefon: +40 244511400, fax: +40 244586100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare cu DOTARI aferente proiectului ?Lucrari de modernizare si consolidare cladiri, reabilitare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la Centrul de Plasament Filipestii de Targ, jud. Prahova?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in furnizarea, montarea/instalarea, punerea in functiune si instruirea personalului pentru dotarile cu echipamente specifice, impartite pe 4 loturi, in cantitatile si conform specificatiilor tehnice mentionate in Caietul de sarcini si in Fisele tehnice.
II.1.6) CPV: 39142000-9 - Mobilier de gradina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 45, 058 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lot.1=150.00 ron, lot.2=4.00 ron, lot.3=390.00 ron, lot.4=350.00 ron (pentru IMM-uri, sumele se reduc cu 50%, in conditiile legii). Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitate de constituire: - prin Ordin de plata in contul IBAN al institutiei noastre este: RO 95 TREZ 5215006XXX003876 deschis la Trezoreria Ploiesti sau prin depunerea sumei la casieria autoritatii.- prin virament bancar sau prin oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau de o societate de asigurari. In acest caz, scrisoarea de garantie bancara/polita de asigurare se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante (Serviciul achizitii publice urmarire contracte si administrativ), pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Pentru operatorii care constituie garantia in valuta, echivalenta lei/valuta se face la cursul BNR, data de referinta va fi anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei debuna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA. Modalitate de constituire: conform art.89-90 din HG. nr.925/2006. Este de preferat ca emiterea garantiei sa fie efectuata de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. nr. 34/2006- se va prezenta completat Formularulnr. 3 ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Modele de Formulare?Nota: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180. Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din partea tertului sustinatorCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. nr. 34/2006- se va prezenta completat Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? din ?Modele de formulare?.Nota: Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciaresau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Operatorii economici care se afla in una dintresituatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 vor fi exclusi de laprocedura de atribuire a contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. preved. art. 181 lit. a), c1), d). Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 din partea tertului sustinator.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale care sa ateste situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- se vor prezenta Certificate constatatoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit : a) Certificat fiscal emis de organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;b) Certificat fiscal emis de organele competente ale Administratiei Publice Locale privind plata obligatiilor bugetare catre bugetuladministatiei publice locale - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Observatie: Daca operatorul economic beneficiaza de inlesniri la plata impozitelor si taxelor, cum ar fi, de exemplu, esalonarile sau amanarea platilor, acordate de catre institutiile imputernicite (ANAF) nu se considera datorii decat in cazul in care graficele de esalonare sau noile date scadente nu sunt respectate.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Baloi Ion Alexandru ? Director ExecutivBocioaca Alexandru - DirectorExecutiv AdjunctStefan Mihaela - Director Executiv AdjunctRaucea Camelia ? Sef Serviciu Achizitii PubliceMarin Gabriela ? ResponsabilGeneral Proiect?Sef C.P. Filipestii de TargConstantin Carmen ? Responsabil General AsistentBotescu Adriana ? Responsabil FinanciarCostache Daniela ? Responsabil TehnicButuceanu Veronica ? Responsabil Achizitii Publice- se va prezenta completat Formularul nr. 7 ?Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006?Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertant in?Lista privind subcontarctantii? si de tertul sustinator daca este cazul (Formularul nr. 16 din Modele de Formulare). Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 5Declaratie?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul nr. 6 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Modele de formulare.Cerinta nr. 6Informatii generaleCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul nr. 8 ?Fisa de informatii generale? din Modele de Formulare. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineSe vor prezenta documente care sadovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident -din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte documentul solicitat in original sau copie legalizata, la sediul autoritatii contractante.Cerinta nr. 3 ? se impune doar pentru LOT nr. 4Autorizatie pentru activitatile de montare si reparare echipamente pentru agrement - emisa de ISCIR-INSPECT conform: a.PTCR 4-2009 privind ?autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii sub presiune la instalatii de ridicat, la aparate consumatoare de combustibil, la arzatoare cu combustibil gazos si lichid precum si la instalatii/echipamente destinate activitatilor de agrement?, aplicat la obiectul procedurii, sau echivalent.- se va prezenta Autorizatia ISCIR a ofertantului pentru activitatea ce face obiectul achizitiei publice.Cerinta nr. 4 ? se impune doar pentru LOT nr. 4Autorizatie pentru activitatile de intretinere si revizii echipamente pentru agrement - emisa de ISCIR-INSPECT conform: a. PTCR 4-2009 si PTR 19-2002 privind ?cerinte tehnice de securitate privind echipamentele si instalatiile montate si utilizate in cadrul parcurilor de distractii si spatiilor de joaca?, cu modificarile si completarile ulterioare, (aplicat la obiectul procedurii) sau echivalent.- se va prezenta Autorizatia ISCIR a ofertantului pentru activitatea ce face obiectul achizitiei publice.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele pentru capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul, trebuie sa faca dovada unei situatii economico-financiare stabile. In acest sens, se solicita declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Nota: Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si / sau profesionalaSe va prezenta ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani?, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI CALITATII DIN SERIA ISO 9001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state).Nota: In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca fiecare membru alasocierii demonstreaza ca are implementat sistemul de management al calitatii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Documentele emise in alte limbi decatromana, se vor prezenta insotite de traducere autorizata in limba romana., Implementarea standardului pentru certificarea sistemelor de management de mediu din seria ISO 14001Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state).Nota: In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca fiecare membru alasocierii demonstreaza ca are implementat sistemul de management de mediu pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Documentele emise in alte limbi decatromana, se vor prezenta insotite de traducere autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2013 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer