Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare: Cuptor electric de laborator de temperatura ridicata


Detaliu pentru invitatia numarul 341836
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CEPROCIM SA
Numar invitatie: 341836/17.01.2013
Denumire contract: Contract de furnizare: Cuptor electric de laborator de temperatura ridicata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCEPROCIM SACod fiscal: 449620, Adresa: bd.Preciziei, Nr.6, Sct.6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3188884 - 181, Fax: 3188894
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Preciziei, Nr.6, Sct.6, Bucuresti, Romania, cod postal: 062203, telefon: +40 213188893, fax: +40 213188894, persoane de contact: Ionela Petre - [email protected]; Ileana Mohanu - [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd.Preciziei, Nr.6, Sct.6, Bucuresti, Romania, cod postal: 062203, telefon: +40 213188893, fax: +40 213188894, persoane de contact: Ionela Petre; Ileana Mohanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare, cod CAEN 7219)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare: Cuptor electric de laborator de temperatura ridicata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cuptor electric de laborator de temperatura ridicata-temperatura max. 1600 grd C-volum util 160 l
II.1.6) CPV: 42300000-9 - Furnale, incineratoare si cuptoare industriale sau de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 3000 RON- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- Garantia de participare se constituie conform art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Cont garantie: RO67BRDE410SV21846754100 (RON) sau RO59BRDE410SV18442214100 (EUR) deschise la BRD Sucursala Militari. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 (Formularul 2)2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 (Formularul 3)3.Certificat de atestare fiscala impozite si taxe locale (datorii la bugetul consolidat general si local) din care sa reiasa obligatiile exicibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 (Formularul 4).5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 (Formularul 5)Referitor la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, nominalizam persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Hariton George Predescu ? presedinte director general, Doru Vladimir Puscasu ? director stiintific, Constantin Ignat ? director economic, Madalina Niculescu ? consilier juridic, Jenica Paceagiu - secretar stiintific, Ionela Petre ? cercetator, Ileana Mohanu ? cercetator. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertei.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privin rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta in original sau copie legalizata Certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri.Se va completain Formularul 6 cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani., Bilant contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.1.Ofertantul va prezenta un portofoliu cu clientii carora le-a furnizat produse similare cuprinzand valori, perioade de livrare, cantitati (Formularul 7).2.Se vor prezenta cel putin 3 (trei) recomandari, incluzand nume de contract. Recomandarea trebuie sa exprime calitatea produselor si felul in care au fost respectate prevederile contractuale in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Documente emise de organe de acreditare, care confirma ca producatorul are certificarea sistemului calitatii de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent.Data limita de valabilitate a certificatelor va fi mai mare sau cel putin egala cu data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; pentru pret mai mare punctajul se acorda astfel : Pn = ( pret minim / pret n ) x punctajul maxim alocat.
Termen de garantie
10
Descriere: Pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim; pentru o perioada de grantie mai mica punctajul se acorda astfel: Pn = ( perioada n/ perioada cea mai mare ) x punctajul maxim alocat. Termenul de garantie se exprima in luni calendaristice. Perioada de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 24 de luni calendaristice. Pentru un termen mai mare de 48 de luni calendaristice nu se va acorda punctaj suplimentar.
Termen de livrare
10
Descriere: Pentru cea mai scurta durata (prezentata in zile), se acorda punctajul maxim; pentru o alta durata, punctajul se acorda astfel: Pn = (durata minima / durata(n)) x punctajul maxim alocat. Termenul de livrare se exprima in zile calendaristice. Pentru un termen mai mic de 7 zile calendaristice nu se va acorda punctaj suplimentar. Durata de livrare maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 90 de zile calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa de la sediul societatii CEPROCIM SA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer