Achizitie publica - Contract de furnizare cutii din plastic pentru colectarea deseurilor taietoare-intepatoare medicale
Detaliu pentru invitatia numarul 300151
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Cod de identificare fiscala: 4701312
Adresa: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi
Telefon: 0232267706
Fax: 0232267706
Denumire invitatie: Contract de furnizare cutii din plastic pentru colectarea deseurilor taietoare-intepatoare medicale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 44619100-3 - Casete (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contract de furnizare cutii din plastic pentru colectarea deseurilor taietoare-intepatoare medicale
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.06.2011 13:03
Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sfantul Spiridon Iasi , Loc; Iasi , Bdul Independentei , nr.1, cod 700111
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sfantul Spiridon Iasi , Loc; Iasi , Bdul Independentei , nr.1, cod 700111
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 123, 708 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatiaeconomico-financiaraa) bilantul contabil - Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2010b) declaratie privind cifra medie de afaceriCapacitatea tehnica si sau profesionala- lista a principalelor livrari de produse similare efectuate în ultimii 3 ani, Se voranexa un numar de cel mult 3 recomandari emise de beneficiari la care se face referire în Formularul C1, în copie.- declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamente tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii si indeplinirii contractului- mostre de produs pentru toate loturile ofertate
accesul la documentatie este gratuit, publicat in SEAP, anexat la invitatia de participare