Achizitie publica - Contract de furnizare de antibiotice, antibacterieni si medicamente uzuale
Detaliu pentru invitatia numarul 327015
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327015/17.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de antibiotice, antibacterieni si medicamente uzuale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Pneumoftiziologie Leon DanielloCod fiscal: 4354540, Adresa: Str. B.P. Hasdeu nr. 6, Cluj-Napoca, Telefon: 0264597453, Fax: 0264591263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. B.P. Hasdeu nr. 6, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400137, telefon: +40 264597453, fax: +40 264591263, persoana de contact: Sorina Deac
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie "Leon Daniello" Cluj-Napoca, strada Bogdan Petriceicu Hasdeu nr. 6, pavilion 1, farmacie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de antibiotice, antibacterieni si medicamente uzuale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de medicamente pentru Farmacia spitalului
II.1.6) CPV: 33673000-8 - Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 547, 171.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
maxim 2% din valoarea estimata a contractului, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinnuta in conditiile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006; perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu 60 de zile (perioada de valabilitate a ofertei); 86 alin. 1 din HG 925/2006; se poate constitui si prin depunere de numerar la caseria spitalului
Garantie de buna executie
Cuantumul 5 % din pretul contractului fara TVA.Va fi constituita prin deschidereade catre ofertantul castigator a unui cont de garantii, la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, in care sa alimenteze cel putin 0, 5% din pretul contractului, in termen de 5 zile de la semnarea acestuia. Restul, pana la 5 % din pretul contractului fara TVA, se va constitui prin retinere din sumele aferente fiecarei facturi.Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul de varsamantul efectuat, precum si de destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM), prin prezentarea "Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ".
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.art. 180, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 trebuie prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. cazierul fiscal/judiciar se cere doar pentru operatorul economic.Nu se cere istoricul litigiilor. Certificatele fiscale trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.II art. 181Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit a, c ind. 1 si d din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta "Certificatul de partiicpare cu oferta independenta".Se va prezenta "Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006" atat de contractant cat si de tertul sustinator(persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Manager Dr. Vasile Muresan, Conf. Dr. Doina Todea, Director Financiar-contabil Ec. Tereza Urs, Farmacist sef Deac Ileana, Cons. Jr. Sorina Deac)3. Declaratie pe proprie raspundere, CONFORM, ORDIN A.N.R.M.A.P. NR. 314 DIN 12 OCTOMBRIE 2011 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea 3 Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului ComertuluiAutorizatie de functionare emisa de MSOfertantul clasat pe primul loc va depune inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate 1. Confirmarea sistemului de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 09:31