Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de ,,autoturisme de oras ? break 7 locuri?? si ,,microbuze destinate transportului de persoane??


Detaliu pentru invitatia numarul 337545
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01836
Numar invitatie: 337545/17.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de , ,autoturisme de oras ? break 7 locuri?? si , ,microbuze destinate transportului de persoane??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01836Cod fiscal: 27036839, Adresa: Str. Zborului nr. 1, Otopeni, Otopeni, Telefon: +40 213185467, Fax: +40 213185452
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Zborului nr. 1, Otopeni, Otopeni, Romania, cod postal: 075100, telefon: +40 213185467, fax: +40 213185452, persoana de contact: Amuza Gabriela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Zborului nr. 1, Otopeni, Otopeni, Romania, cod postal: 075100, telefon: +40 213185467, fax: +40 213185452, persoana de contact: Amuza Gabriela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de , ,autoturisme de oras ? break 7 locuri?? si , ,microbuze destinate transportului de persoane??
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de autovehicule : LOT 1- 4 bucatiautoturisme de oras -break7 locuri, LOT 2 -4 bucatimicrobuze destinate transportului de persoane, conform cerintelor din caietul de sarcini.Produsele se achizitioneaza prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pentru anul 2012 , cu o finantare de la Fondul pentru mediu in valoare de 91.200, 00 lei, respectiv 24 tichete valorice cu valoarea nominala de 3.800, 00 lei (3 tichete pentru fiecare autovehicul achizitionat)
II.1.6) CPV: 34111100-9 - Breakuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 756.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare : LOT 1:4288.68 lei; LOT 2:6175.70 lei;Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazulconstituirii garantiei de participare prin ordin de plata, operatorii economici vor face dovada confirmarii viramentului de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, estede 90 de zile de ladata limita de primire a ofertei.Ofertantii care dovedesc ca fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2006 - cu modificarile ulterioare, pot constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat.Garantiile de participare constituite printr-un instrument de garantare vor fi prezentate in original, cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta; Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele pentru care nu se prezinta garantie de participare in cuantumul, si pentru perioada de valabilitate solicitata pana la data deschiderii ofertelor, vor fi respinse in sedinta de deschidere;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Dupa caz la garantia de participare vor fi atasate si documentele doveditoare a calitatii de IMM.Date identificare autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 01836 OTOPENICod Fiscal 27036839Contul pentru depunere garantii: LEI, in contul RO 03 TREZ 4215 005X XX00 5477 la Trezorerie Ilfov
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului;Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, conform prevederilor art.90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijloci, cu modificarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34 cu modificarile si completarile ulterioare1.Cerinta obligatorieSe va prezentadeclaratiaprivind eligibilitatea (Formular nr._1_)Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 atrage obligatia autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la prezenta procedura.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere, de fiecare tert sustinator declarat prin oferta.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazutemai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere (Formular nr.1) sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.II.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinO.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare1. Cerinta obligatorieSe va prezentadeclaratiaprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinO.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular nr.2)-Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr.34/2006 atrage dreptulautoritatii contractante dea exclude ofertantul de la prezenta procedura.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere. Documentele solicitate pentruneincadrareain prevederile art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator declarat prin oferta.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazutemai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere (Formular nr.2) sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.III.Sesolicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010. (Formular nr. 3). Cerinta obligatorieIV.Se solicitaprezentareaDeclaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.4)V.Sesolicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?( Formular nr.5) ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (conformOrdinului ANRMAP nr. 170/2012)-Cerinta obligatoriePersoanele cu functii de decizie in cadrul UM 01836 sunt: ing. Constantin-Dorin SIMOTA, Marian BUCUR, Florin NEGULESCU ?contabil sef, ing. George PETRE ?sef sectie achizitii, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.VI.1.Informatii privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de statCerinta obligatorie: PrezentareaCertificatuluide atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala.Certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens2. Informatii privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul localCerinta obligatorie: PrezentareaCertificatului de atestarefiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale.Certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. I.Informatii privind domeniul de activitate al ofertantilorCerinta obligatorie: Prezentarea certificatului constatator , emis de OficiulRegistrului Comertuluide pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: -adresa actuala;
-domeniul de activitate al opertorului economic;
-obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Vor fi descalificatioperatorii economici care nu au ca domeniu de activitate productia sau comercializarea produselor pentru care depune oferta. Sepermite depunerea/prezentarea documentului solicitatin oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulII. Informatii privind forme de inregistrareCerinta obligatorie: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in careofertantul este rezident - documentele fiind traduse in limba romana-traducere autorizataVor fi descalificati operatorii economici care nu fac dovada unei forme de inregistrare.III. Validarea in Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pentru anul 2012.Prezentarea de documente din care sa reiasa faptul ca oferantul este validat de Ministerul Mediului si Padurilor (Administratia Fondului pentru Mediu) in cadrul Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national pentru anul 2012 si poate utiliza tichete valorice.Vor fi calificati ofertantii care fac dovada validarii in Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pentru anul 2012, valabila la data limita de depunere a ofertelor, sau sunt reprezentanti autorizati ai producatorilor validatiNota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , i se va solicita sa prezinte pentru conformitateaCertificatul constator emis de Oficiul registrului si Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in carea fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Ofertantii vor face dovada implementarii unui sistem de management al calitatii. Certificate sau alte documente emise de organisme acreditate, care sa ateste implementarea si mentinerea unuisistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001sau echivalent.Data limita de valabilitate a certificatelor va fi mai mare sau cel putin egala cu data deschiderii ofertelor.Certificatelese vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Imposibilitatea demonstrarii implementarii standardelor (sau echivalent) solicitate atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit si nerestrictionat de pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasat la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer