Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de benzina pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 343201
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 01151 Bucuresti
Numar invitatie: 343201/27.02.2013
Denumire contract: Contract de furnizare de benzina pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 01151 BucurestiCod fiscal: 30923814, Adresa: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 213195858-3163, Fax: +40 213122725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de benzina pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de benzina auto pe baza de carduriValoarea estimata este : minim 450.000, 00 si maxim 525.000, 00 RON.Valoarea minima a intervalului (450.000, 00 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimataa prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (525.000, 00 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata a contractului in situatia prelungirii valabilitatii acestuia prin act aditional pentru perioada 01.01-30.04.2014, in conditiile aplicarii art.6 alin.(3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens, precizam faptul ca incadrarea unei oferte in categoria ofertelor inacceptabile, prin aplicarea prevederilor art, 36 alin (1) lit. e) si e1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se va realiza prin raportare la valoarea estimata fara suplimentari (450.000, 00 lei, fara T.V.A.)Optiuni: In cond.aplic.art.6 alin.(3)din HG925/2006, contractul va putea fi prelung, cf.preciz.pct.II.2.1)
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 - 525, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de part: 4800, 00lei (pt.valoarea estim.fara suplimentari.) Gar.de particip.se poate constitui si in valuta, iar echivalenta leu/valuta se va face la curs BNR valabil in data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilit.a garan.de particip.va fi similara cu per.de valabilitate a ofertelor, aceasta putand fi prelungita la cererea autorit.contractante.Modul de constituire: conf.art.86 dinHG925/2006, printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.De exemplu: se poate folosi scrisoare de garantie bancara(Formularul 11 Sectiunea IV?Formulare si modele) sau OP vizat de banca emit.Cont de virament pt. garant. de particip: RO05TREZ7005005XXX007252 deschis la ATCPMB. Gar.de particip va fi irevocabila. IMM-urile pot depune gar.de part. in cond.Legii 346/2004, cu conditia prezentarii unei declaratii pe propria raspundere privind incadrarea in categ.IMM, care va fi transmisa inSEAP, in sect.dedicata docum.de calificare.Conf.prev.art.87dinHG925/2006, aut.contractanta are dreptul de a retine gar.de particip, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand aceasta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia;oferta sa fiind stab.castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab a ofertei.De asem, in cazul unei contest.respinsa de CNSC, aut.contr.va retine contestatorului din gar.de part. in raport cu valoarea estim.o suma calc.cf.prev.art.278^1dinOUG34/2006. Dovada constituirii gar. de particip. se va depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Neprezentarea in original la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora stab. pt.primirea doc, a dovezii constituirii gar.de particip. in cuantumul, forma si avand perioada de valab.solicitate, va determina, respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, cf.art.36, alin(1)lit.a)dinHG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta1. Neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.nr. 34/2006 (eligibilitate)Depunerea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP), a formularului ?Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.nr. 34/2006?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 1 din Sectiunea IV-Formulare si modele.Daca ofertantul se afla in situatia prevazuta la art, 180 din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta 2.Neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006Depunerea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP), a urmatoarelor documente: - formularul ?Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G.nr. 34/2006?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 2 din Sectiunea IV-Formulare si modele;Pentru persoane juridice romane: - certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de compartimentul impozite si taxe locale al unitatiiadministrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Certificatele solicitate pot fi depuse in SEAP prin scanarea documentelor originale, a copiilor legalizate sau a copiilor lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea ofertantului intr-una din situatiile prevazute la art.181 din din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta 3.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului ?Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.69^1 din O.U.G.nr. 34/2006?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 3 din Sectiunea IV-Formulare si modele. Daca ofertantul se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele cufunctii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Calin Almasan, Petre Dan, Cristina Stefan, Florin Bucur, Mihaela Tudor, Constantin Pagnejer, Gabriel Branescu, Robert Rusu, Arina Ungureanu, Stelian Petrica, Stefan Valeanu.Cerinta 4.Participarea la procedura de atribuire cu oferta independentaPrezentarea, in format electronic, (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 4 din Sectiunea IV-Formulare si modele.Potrivit prevederilor Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP) nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, termenul ?licitatie? desemneaza orice procedura de atribuire a unui contract de achizitie publica, conform O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta 5.Neincadrarea in dispozitiile art.46 alin.(1)din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006.Prezentarea in format electronic , (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, completata conform Formularului nr.5 din Sectiunea IV-Formulare si modele.Cerinta6.Fisa de informatii generalePrezentarea in format electronic, (scanare dupa documentul original), in SEAP, a formularului ?Fisa de informatii generale? completata conform Formularului nr.6 din Sectiunea IV-Formulare si modele.Note: (1)In cazul asocierii, documentele se vor depune de catre fiecare membru al grupului de operatori economici;(2)In cazul sustinerii, pentru tertul sustinator se vor depune documentele pentru cerinta nr. 1, cerinta nr. 2 (doar pentru lit. a), c1) si d) din art.181 din O.u.G. nr. 34/2006) si cerinta nr. 3. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica romanaPrezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.2. Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica straina (daca este cazul)Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Neprezentarea, in traducere autorizata in limba romana, de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este resident, determina excluderea acestuia de la procedura.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Numarul minim de statii de distributie carburant proprii si partenere, cu program de operare permanent, care accepta alimentarea cu carburanti pe baza de carduri in fiecare resedinta de judet, in municipiul Bucuresti si in localitatileSinaia si Predeal.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer