Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de bunuri aferente echipamentului informatic, birotica ?i pachete de software, in cadrul proiectului ?Realizarea sistemului de apa potabila si apa uzata in comunele Racu si Siculeni; Reabilitare drum comunal DC12 intre comunele Sicul


Detaliu pentru invitatia numarul 323067
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bogat-Bogat Onkormanyzati Fejlesztesi Tarsulas
Numar invitatie: 323067/02.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de bunuri aferente echipamentului informatic, birotica ?i pachete de software, in cadrul proiectului ?Realizarea sistemului de apa potabila si apa uzata in comunele Racu si Siculeni; Reabilitare drum comunal DC12 intre comunele Siculeni si Ciceu; Reabilitare drum comunal DC7 si DC111, in comuna Mihaileni; Construire gradinita in comuna Mihaileni; Infiintarea complexului de informare si promovare a patrimoniului cultural si natural, comuna Ciceu satul Ciaracio pentru Asociat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bogat-Bogat Onkormanyzati Fejlesztesi TarsulasCod fiscal: 24483000, Adresa: Siculeni nr.106, jud. Harghita, Siculeni, Telefon: 0752-314376, Fax: 0266-316951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Siculeni nr.106, jud. Harghita, Siculeni, Romania, cod postal: 537 295, telefon: +40 0752314376, fax: +40 0266-316951, persoana de contact: Csaszar Attila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Siculeni nr.106, jud. Harghita, Siculeni, Romania, cod postal: 537 295, telefon: +40 0752314376, fax: +40 0266-316951, persoana de contact: Csaszar Attila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare rurala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de bunuri aferente echipamentului informatic, birotica ?i pachete de software, in cadrul proiectului ?Realizarea sistemului de apa potabila si apa uzata in comunele Racu si Siculeni; Reabilitare drum comunal DC12 intre comunele Siculeni si Ciceu; Reabilitare drum comunal DC7 si DC111, in comuna Mihaileni; Construire gradinita in comuna Mihaileni; Infiintarea complexului de informare si promovare a patrimoniului cultural si natural, comuna Ciceu satul Ciaracio pentru Asociat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de bunuri aferente echipamentului informatic, birotica ?i pachete de software, in cadrul proiectului ?Realizarea sistemului de apa potabila si apa uzata in comunele Racu si Siculeni; Reabilitare drum comunal DC12 intre comunele Siculeni si Ciceu; Reabilitare drum comunal DC7 si DC111, in comuna Mihaileni; Construire gradinita in comuna Mihaileni; Infiintarea complexului de informare si promovare a patrimoniului cultural si natural, comuna Ciceu satul Ciaracio pentru Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bogat?
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 345 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2 405 lei.Perioada de valab. a gar. de part. trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valab. a ofertei. Forma de constituire: -Scrisoare de garantie bancara sau emisa de o societate de asigurare ? conform Formularului nr. 9.-ordin de plata in contul: RO18RNCB0152104412710001 deschis la BCR M-Ciuc, Cod fiscal: 24483000-fila cec, insotita de un document prin care se specifica destinatia-chitanta, prin plata valorii garantiei de participare la caseria autoritatii contractanteRetinerea garantiei: conf art.87 din HG nr. 925/2006, actualizata.in cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, aut.contractanta va retine contestatorului din gar. de part. in raport cu valoarea estimata a contractului in conf. cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006.In cazul in care doreste sa aplice facilitatea prev. de lege pt. IMM-uri (Legea nr. 346/2004), trebuie sa ataseze documentului prin care dovedeste plata gar. de part. si Decl. pe propria raspundere privind incadr. in cat. IMM (Formularul nr. 13) in afara coletului, pentru a putea fi verificat inainte de deschiderea ofertei.In cazul unei asocieri daca unul dintre firmele asociate nu se incadr. in cat. IMM, se considera ca conditiile necesare utilizarii facilitatii nu sunt indeplinite.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoareacontractului fara TVAModalitatea de constituire: conf. art. 90 din HG nr.925/2006 si prevederile HG nr. 1045/2011.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie: conf. art. 92 alin (4)din HG nr.925/2006, actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea si calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 1, Declaratie privind eligibilitatea- se solicita completarea Formularului nr. 2, Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se solicita completarea Formularului nr. 14, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- se solicita completarea Formularului nr. 16, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Reprezentantul legal al asociatiei: Csaszar AttilaConsiliul director: Csaszar Attila, Szentes Csaba, Ballo Iosif, Kosa Petru, Fodor ZoltanComisia de evaluare: Szentes Csaba, Csaszar Attila, Szentes Antal, Lorincz Edit, Fodor Zoltan)Un ofertant se poate prezentacu o singura oferta. Operatorii economici se pot asocia pentru a depune o oferta comuna fara a fi obligati sa legalizeze asocierea, decat in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare. In cazul in care oferta este declarata castigatoare, operatorii economici asociati sunt obligati de a legaliza asocierea inainte de semnarea contractului de furnizare. Un exemplar al Acordului de asociere legalizat va fi depus in original la sediul Autoritatii Contractante. (Formular nr. 8)In cazul in care se depune o oferta de catre o asociere de operatori, atunci oferta trebuie: a.sa cuprinda informatii despre fiecare parte a asocierii, b.oferta trebuie semnata intr-un mod in care sa oblige legal pe fiecare in parte, c.un membru a asocierii va fi desemnat lider, iar calitatea acestuia va fi confirmat de imputernicire scrisa si semnata de fiecare parte a asocierii.d.oferta depusa va cuprinde acordul de asociere, care statueaza ca toti partenerii sunt responsabili legal uniti si in parte pentru realizarea obiectivelor contractului. Acordul va preciza partea care va avea calitatea de lider, si autorizeaza pe aceasta sa primeasca si sa transmita celorlalti instructiuni pentru ceilalti. Platile sunt responsabilitatea liderului.e.asocierea trebuie sa functioneze pe toata durata contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 3, Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertei in cauza din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica) Persoane juridice romaneCerinta obligatorie: - se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertei)Se mai solicita, la cerere, de la ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatului constatator in original/copie legalizata.Cerinta minima de calificare: - obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului ? furnizare de bunuri (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Persoane juridicestraineCerinta obligatorie: - se solicita Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de organele competente in tara de origine ( original si traducere legalizata), valabile la data depunerii oferteiCerinta minima de calificare: - obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului ? furnizare de bunuri(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Prezentare indeplinirea obligatiilorCerinta obligatorie: - se solicita certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si la bugetul local, eliberate de autoritati competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor scadenta in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de minim 240 680, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de bunuri in ultimii 3 ani, Indeplinirea a cel putin unui contract de furnizare similara ca natura si complexitate ISO 9001:2001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 18:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer