Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 343806
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL ARGES
Numar invitatie: 343806/13.03.2013
Denumire contract: Contract de furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ARGESCod fiscal: 4229512, Adresa: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220075, Fax: +40 248220137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Romania
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Romania, etaj IV , camera 180
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice-2013 motorina = 6843litri ;
-2013 benzina = 13069litri;
-2014 motorina = 3426litri;
-2014 benzina = 5431litri, echivalent in bonuri valorice carburant, cuposibilitatea prelungirii contractului pe primele 4 luni ale anului urmator (2014) , conditionat de existenta resurselor financiare alocate pentru aceasta destinatie , cu posibilitatea suplimentarii cantitatilor in functie de necesitatea autoritatii contractante si a prelungirii duratei contractului conform art.6 alin.3 din H.G. 925/2006 actualizata. Valabilitatea contractului va fi pana la 31.12.2013, cu posibilitatea prelungirii acestuia cu 4 luni pentru anul urmator pana la data de 30.04.2014, in functie de resursele financiare alocate cu aceasta destinatie.Valoarea estimata a contractului pe anul 2013 (8 luni) este de 104.379 lei fara TVA;Valoarea estimata a contractului pentru cele 4 luni de prelungire in perioada 01.01.-30.04.2014, este de46.427 lei faraTVA;Valoareaestimata a contractului pentru anul 2013 plus 4 luni din anul 2014, este de 150.806 lei faraTVA.Valoarea totalaestimata fara TVA, este de 150.806 lei.Sau intervalul: intre104.379 lei fara TVA si150.806 lei fara TVA (suma de 150.806 lei fara TVA cuprinde si suplimentarile conform art 6 alin 3 din HG 925/2006).Optiuni: 104379 lei fara TVA pe 8 luni din 2013, 46.427 lei(4 luni 2014) inclusa in 150.806lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 379 - 150, 806 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1045 lei fara TVA (1% din valoarea estimata a contractului)Perioada de valabilitate a garantiei de participare=90 zile;Modalitatea de constituire a garantiei de participare: se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, Formularul nr.1;? in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In acesta situatie, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, (Formular nr.2), original; autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia departicipare, conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care contestatia formulata de ofertant in cursul derularii procedurii de atribuire este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retinesuma de 1043, 79 lei, conform art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Cuantumul garantiei de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR stabilt cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va prezenta: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularulnr.3), original. Declaratia privind neancadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.II.Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.4), original. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sediul social, puncte de lucru). Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(sediul social, puncte de lucru). Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru ofertantii straini se accepta prezentarea oricaruidocument considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, (Formularul nr.5), original;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularulnr.6), original. Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Presedinte C.J. Arges: Constantin Nicolescu; Consilieri Judeteni: Cocaina Mihai Andrei, Clipici Marian, Bica Danut, Bratu Ion Gabriel, Diaconescu Nicolae Nicusor, Dumitrache Radu, Enache Valentin Viorel, Fulga Marian, Glisca Ion, Jinga Valerian, Lazar Ion ? Cornel, Manu Constantin Dan, Marasoiu Dorin, Mihailescu Vasile, Moise Dumitru, Nicolaescu Marius Florinel, Paul Luminita, Polexe Constantin, , Postelnicescu Marius Dorel, Prunaru Iulian, Tecau Grigore Florin, Teodorescu Catalin Florin, Tica Manuel, Sandu Elena, Sirbu Gheorghe, Soare Florinel Leonard, Sofianu Narcis Ionut, Stefan Adrian, Stocheci Cristina Mariana, Szakacs Mihai, Velcea Nicolae, Voicu Vasile Dorin, Zevedei Denisa, Serban Constantin, Secretar judet: Raducanu Viorica, Aparat propriu CJ Arges: Ciobanu Alisa, Voicu Constantin, Mara Codrut, Durdui Marinel, Ciocanau Niculina, Mocanu Eugenia Carmen, Dumitru Nicusor, Radulescu Eliza Mihaela, Turcanu Sorin, Oprescu Ileana Doina, Mercea Codruta Lavinia, Stoicea Alin Mihai, Istratescu Elena Dana, Stoica Iulia Marilena, Stan Elena, Ungureanu Aurel Romus, Florescu Aurelia Mirela, Bratu Lucia Roxana, Dumitrescu George, Gheorghe Aurelian, Molfea Adriana, Sovar Catalin Ovidiu, Dinca Dragos, Toteanu Dorian.Nota: Declaratia va fi completata si depusa odata cu oferta, atat de catre ofertant/ofertant asociat, cat si de catre subcontractant/tert sustinator, dupa caz. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul ofertantilor straini se accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Aceste documente vor fi transmise in limba de origine si in copie legalizata, insotite de o traducere autorizata silegalizata a acestora in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabileaferente ultimilor trei ani.(;2010;2011, 2012)Operatorii economici care nu au depus bilantul pe 2012, vor prezenta alte documente care contin date ce stau la baza intocmirii bilantului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, Formularele nr.8 si 9. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (2010;2011;2012), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme livrarea produselor mentionate in contractele prezentate ca experienta similara.Declaratie pe propria raspundere privind dotarile specifice, numarul destatii teritoriale de distributie si repartitia acestora pe judete precum si Certificat de conformitate R.A.R. -O.C.P. conform Directiva 2007/46/ECE emise de organisme competente, care sa ateste conformitatea produselor din caietul de sarcini.Operatorul economic trebuie sa detina cel putin o statie de distributie in orasul de resedinta al judetului Arges, respectiv orasul Pitesti. (original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului si stampila)., Maxim 5 contracte de furnizare de produse similare, realizate in ultimii trei ani, (2010;2011;2012), a caror valoare cumulata sa fie de minim 104.379lei. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2013 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer