Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de cartuse cu toner pentru imprimante


Detaliu pentru invitatia numarul 326109
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Numar invitatie: 326109/09.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de cartuse cu toner pentru imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: (4021)203.41.22, Fax: (4021)203.41.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de cartuse cu toner pentru imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de cartuse cu toner pentru imprimante laser
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 294, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare de 5.800, 00 lei, constitituita prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari. Ptr. scrisoarea de gararantie bancara modelul este prezentat in Formularul nr. 6. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu cea a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul optarii ptr. O.P., contul in care poate fi dep. gar. de partic. este RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016.Dovada constit. gar. de particip. se va face astfel: ? la sediul autorit. contract., pana la data deschiderii of. in SEAP, vor fi transmise, in original, docum. priv. constit. gar. de particip. cu exceptia optarii ptr. ordin de plata;? in SEAP vor fi transmise in format electronic docum. privind constit. gar. de particip.Nedepunerea acestor docum. pana la data limita de dep. a of., ora stab. de SEAP, va conduce la respingerea of. respective, conf. prev. art. 33 alin 3, lit. b din HG nr. 925/2006, cu modif. si complet. ulterioare.Gar. de particip., constit. de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza, de catre ACHIZITOR, in cel mult 3 zile lucrat. de la data constit. gar. de buna exec.Gar. de particip, constit. de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achiz. pub., dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat. de la data exp. per. de valabilit. a of.In conf. cu prev. art. 2781*, alin.1, lit.a din OUG nr. 34/2006, cu modif. si complet. ult., in cazul in care ofertantul va dep. o contestatie iar aceasta va fi resp. de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autorit. contractanta va retine contestatorului din gar. de particip. suma de 2.944 lei.
Garantie de buna executie
Reprezentand 5% din valoarea, fara TVA, a contractului, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa in contract.Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Formularul nr. 7.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat cea de derulare a contractului. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru persoane juridice romaneDeclaratie privind eligibilitatea-cerinta obligatorie: prezentarea si respectarea prevederilor formularului nr. 1(prezentare formular prin mijloace electronice in SEAP). Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-cerinta obligatorie: prezentarea si respectarea prevederilor formularului nr. 2 (prezentare formular prin mijloace electronice in SEAP). Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta-cerinta obligatorie: prezentarea formularului nr. 3 (prezentare formular prin mijloace electronice in SEAP)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691-cerinta obligatorie: prezentarea formularului nr. 4 (prezentare formular prin mijloace electronice in SEAP). Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-cerinta obligatorie: prezentarea formularului nr. 5 (prezentare formular prin mijloace electronice in SEAP). Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popa Ion ? Directorul Directiei de logistica;Maruntu Felicia-Director economic;Catalin Tanase ? Consilier juridic;Danalache Lucian-Specialist achizitii, membru al comisiei de evaluare.* Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romana. Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator-Cerinta obligatorie: prezentare document, prin mijloace electronice in SEAP.Certificatul constatator - forma scurta, emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, emis cu maxim 2 luni inainte de data depunerii ofertelor. La depunerea ofertelor, acesta va fi prezentat in copie /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.* Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Mostre: doar pentru produsele ofertate ca echivalente OEM.Acestea vor fi trimise sau depuse la sediul nostru din str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, Ilfov. Certificat de atestare ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit si nerestrictionat, prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer