Achizitie publica - Contract de furnizare de cartuse pentru imprimante si copiatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 328608
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328608/05.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de cartuse pentru imprimante si copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL CONCURENTEICod fiscal: 8844560, Adresa: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 4054556, Fax: 4054556
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Presei Libere, nr.1 ( Casa Presei Libere), sector 1, corp D1, parter, Registratura Generala, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054556, fax: +40 214054556
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Presei Libere, nr.1 ( Casa Presei Libere) , corp B3, etaj 5 - Secretariat General, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate administrativa autonoma in domeniul concurentei, cu personalitate juridica, care isi exercita atributiile potrivit Legii 21/1996, republicata)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de cartuse pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea cartuse de toner pentru imprimante , copiatoare si aparate fax , conform caietului de sarcini: consumabile pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale si aparate fax pentru sediul central si Inspectoratele Teritoriale , pe loturi de produse .
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 579.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, pentru participarea cu oferta la procedura este de : LOTUL 1 - CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE TIP "LEXMARK" ? 584, 68 leiLOTUL 2 - CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE TIP"XEROX" ? 356, 10 leiLOTUL 3 - CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE TIP"HP" ? 131, 54 leiLOTUL 4 - CONSUMABILE PENTRU COPIATOARE SI FAXURI TIP "CANON" ? 160, 60 leiLOTUL 5 - CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE TIP "KYOCERA" ? 98, 66 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP.Garantia de participare se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular.nr.10), care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46 TREZ 7005 005 xxx 000 209 deschis la DTCPMB.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un intrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art. 278*1 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular.nr.11), care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46 TREZ 7005 005 xxx 000 209 deschis la DTCPMBOperatorul economic castigator trebuie sa faca dovada contituirii garantiei de buna executie in termen de trei zile de la semnarea contractului.Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69*1 , art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.3- cerinta obligatorie2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.4 ? cerinta obligatoriePrezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, cel mai tarziu la finele lunii precedente datei de deschidere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata , , conform cu originalul, , semnata si stampilata pe fiecare pagina. Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in orice situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/20063.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69*1din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.12Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bogdan Chiritoiu ? Presedinte, Vasile Seclaman ? Secretar General, Daniela Stroe ? Director Directia Buget, Tatiana Hategan ? Director Directia Administrativa ( achizitii), Alin-Marius Iancu? responsabil achizitie4.Declaratie privind calitatea de participare la procedura : prezentare declaratie conform formularului nr.55.Se va prezentaCertificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.13 1.Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratorii si domeniul de activitate.Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Bilanturile contabile la data de 31.12.2010 si 30.06.2011, vizate si inregistrate la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, Cerinta nr.2Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani, Cerinta nr.3Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste implementarea managementului sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 09:34