Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de echipamente de comunicatii voce/date prin satelit si servicii satelitare de date si voce aferente acestora


Detaliu pentru invitatia numarul 326243
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Numar invitatie: 326243/10.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de echipamente de comunicatii voce/date prin satelit si servicii satelitare de date si voce aferente acestora
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELORCod fiscal: 4267095, Adresa: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Bucuresti, Telefon: 3146664, Fax: 3140829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de echipamente de comunicatii voce/date prin satelit si servicii satelitare de date si voce aferente acestora
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de echipamente de comunicatii voce/date prin satelit si servicii satelitare de date si voce aferente acestora
II.1.6) CPV: 32531000-4 - Echipament de comunicatii prin satelit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 806.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 4.500 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar, incontul nr. RO86TREZ7005005XXX000168 ? ATCPMB, Cod Fiscal 4267095, sau- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o scrisoare bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.Pentru intreprinderile mici si mijlocii garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul garantiei de participare.In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Atentie.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privindcuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art. 278^1 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 este de 2.258, 06 lei.N O T A: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii garantiei bancare pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise.
Garantie de buna executie
.Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.Garantia de buna executie se constituie la incheierea contractului...Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 89 alin. (1) si (2), 90 alin. (1), 91 si 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Note: -Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat romana, documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr. 2.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr.3.Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.1.Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr.4.Nota: in cazul tertului sustinator Formularul nr. 4 se va completa numai cu literele a, c^1 si d.2. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.3. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.4. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, sau echivalent.5. Declaratie-angajament a furnizorului ca va pune la dispozitia cumparatorului certificatul de rezidenta fiscala, eliberat de organul fiscal din tara de rezidenta, in situatia in carese va apela la prevederile conventiei de evitare a dublei impuneri (numai pentru persoanejuridice straine).6. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii ofertei.Cerinta nr.3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr.5.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Cerinta nr.4-Declaratie privind evitarea conflictului de intereseOperatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr.6, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul IGJR: Costel Gavrila - Inspector generalNeculai Bontic - Inspector general adjunctMarius Costache - Director Directia FinanciaraVasile Dospinescu - Director Directia Comunicatii si Tehnologia InformatieiPersoana cu functie de decizie din cadrul DAACTI: Romica Marinescu-DirectorEmil Lungu-Sef serviciu achizitii publice pentru TIC NOTE: -Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor(persoane fizice sau juridice)de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare-A nu se folosi prescurtari-Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor-Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nuvor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei-Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizataCerinta nr.1-Pentru persoane juridice/fizice romane/straine1.persoane juridice/fizice romane vor prezenta Certificatul constatator emis de ONRCdin care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate furnizareaproduselor si serviciilor solicitate prin prezenta procedura2.persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident3.Adresa de la Instanta Competenta /Curtea Districtuala/Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii generaleIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul solicitat., Cerinta nr. 2: Bilant ContabilBilanturile contabile aferente anilor2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante., Cerinta nr. 3: Informatii privind media cifrei de afaceri globalaSe vor prezenta informatii pentru ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati.Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri globala, astfel: Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) sa fie de 340.000 lei, Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similara1. Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse (minim 1 contract), similar/similare din punct de vedere al complexitatii si cantitatii, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa livrarea echipamentelor si serviciilor aferente de comunicatii mobile satelitare pentru ordine publica, siguranta nationala, aparare ori situatii de urgenta, a caror valoare insumata sa fie de 225.000 lei.2. Pentru fiecare contract mentionat in lista de la pct. 1 se va complete un formular, ofertantul avand obligatia de a prezenta cel putin un document/ contract/proces-verbal dereceptie/receptie partiala/ recomandare prin care sa confirme livrarea de produse similare din Formular., Cerinta nr. 2 Informatii privindasocierea, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 (sau echivalent) un sistem de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer