Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de elemente de automatizare


Detaliu pentru invitatia numarul 345029
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Numar invitatie: 345029/10.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare de elemente de automatizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: RO31023705, Adresa: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254541460, Fax: +40 254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254541460, fax: +40 254506157, persoana de contact: Victor Utu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, jud Hunedoara, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254541460, fax: +40 254506157, persoana de contact: Ciltan Adrian.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de elemente de automatizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elementele de automatizare se utilizeaza pentru comanda, semnalizarea si ramificarea unor instalatii sau echipamente electrice ce functioneaza in medii potential explozive (mine grizutoase, grupa I).
II.1.6) CPV: 31210000-1 - Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 875.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este obligatorie si are valoarea pe lot de: Lot1=1263, 12lei, Lot2=843, 26lei, lot3=691, 12lei. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garant. de particip (pt. garantii in valuta data echiv.in lei-la cursul BNR): 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei): a)virament bancar, in cont nr.RO10RNCB0165130761980003 deschis la BCR Petrosani;b)instrument de garantie emis conf. legii de o societate bancara sau de asigurari, in original.Daca documentul este emis de o banca sau de o societ. de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducere autorizata/ legalizata(formular1?model);c)numerar depus la casieria SNH-SA. Pentru IMM-uri: daca operatorii economici ofertanti dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii346/2004, acestia pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garant de particip. Daca se prezinta o asociere de operatori economici, pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de particip trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, in oricare din situatiile: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilit a ofertei;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, conf art.87 alin.1 lit.b) din HG 925/2006. Restituirea garantiei de particip. se face conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitatile de constituire sunt: a)instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari?in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.(formular15?model scrisoare de garantie de buna executie);b)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? conform art.90 alin. 3 din HG 925/2006modificat prin HG 1045/2011.Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, operatorii econom. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 2.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006: - declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 se va prezenta de catre ofertant si de catre operatorii economici asociati(daca este cazul)-se completeaza conform formularului 3.1. (Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in situtiile de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. In cazul tertului sustinator, acesta va prezenta declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006 ? se completeaza conform formularului 3.2.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Ing. Dragoi Nicolae ? Director General2. Ing. Gheorghe Emil ? Ing. Sef Productie3. Ec. Popescu Verginica- Director Economic4. Dr.Ing. Suciu Adrian ? Director Comercial5. Ing. Pop Lavinica ? Director Resurse Umane6. Ing. Dreghici Alin ? Ing. Sef El. Mecanic7. Ing. Petrescu Gabriel ? Ing. Sef S.S.M.8. Ing. Gavrilescu Marius ? Sef Serv. T.P.9. Ing.Teslici Florin ? Sef Serv. M.E.T.M.I.10. Ec. Blajan Ionela ? Sef Serv. F.I.T.S.S.A.11. Sing. Ciltan Adrian ? Sef Serv. APM12. Ing. Chiuzan Cosmin ? Sef Serv. S.S.M.13. Ing. Sorecau Anisoara ? Sef Serv. R.Umane14. Jr. Balint Ileana ? Sef Serv. L.C.JuridicValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al SNH-SA .Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69indice 1 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator `- daca este cazul.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, potrivit Ordinului ANRMAP nr.314/2010 -se completeaza conform formularului 5;5.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie- se completeaza conform formularului 6. Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie. In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza. Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie-se completeaza conform formularului 7. Pentru persoane juridice si fizice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: 2.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau certificat de inregistrare fiscala sau de rezidenta fiscala, traduceri autorizate in limba romana in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la data de 31.12.2011 sau Scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - se completeaza in conformitate cu formularul 9 si anexa acestuia., Certificarea conformitatii produselor: 1.Document emis de un organism notificat in UE, care atesta posibilitatea utilizarii echipamentelor in medii potential explozive, respectiv mine grizutoase e carbune din grupa I.- documente, certificate de tip ale produselor/elementelor din lot, rapoarte, buletine de incercari si verificare sau alte documente edificatoare, emise de organisme notificate in UE prin care se certifica indeplinirea conditiilor esentiale de securitate ale echipamentelor si ca acestea se pot utiliza in atmosfera potential exploziva grizutoasa si cu praf de carbune, respectiv in minele grizutoase, grupa I, sau cu respectarea prevederilor Directivei 94/9/EC (Directiva ATEX) sau a Hotararii de Guvern nr. 752 din 14.05.2004.Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent - prezentarea de documente emise de organisme notificate care confirma certificarea sistemului de control al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer