Achizitie publica - Contract de furnizare de furnituri de birou
Detaliu pentru invitatia numarul 329717
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329717/18.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de furnituri de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL CONCURENTEICod fiscal: 8844560, Adresa: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 4054556, Fax: 4054556
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa: P-ta Presei Libere, nr.1, (Casa Presei Libere), corp D1, parter, Registratura Generala, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: :013701, telefon: +40 214054556, fax: +40 214054556, persoana de contact: Ciprian Iordache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Adresa: P-ta Presei Libere, nr.1, (Casa Presei Libere), corp B3, etaj 5, Secretariat General, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: :013701,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (): Autoritate administrativa autonoma in domeniul concurentei, cu personalitate juridica, care isi exercita atributiile potrivit Legii 21/1996, republicata)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de furnituri de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de furnituri de birou, conform caietului de sarcini, la sediul Consiliului Concurentei si la inspectoratele teritoriale de concurenta
II.1.6) CPV: 30197000-6 - Articole marunte de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 982.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lotul 1 -328, 00 lei;Lotul 2 ? 1.400, 00 lei;Lotul 3 ? 100, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP.Garantia de participare se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular.nr.10), care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46 TREZ 7005 005 xxx 000 209 deschis la DTCPMB.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un intrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art. 278*1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular.nr.11), care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46 TREZ 7005 005 xxx 000 209 deschis la DTCPMBOperatorul economic castigator trebuie sa faca dovada contituirii garantiei de buna executie in termen de trei zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69*1 , art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.3- cerinta obligatorie2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.4 ? cerinta obligatoriePrezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, cel mai tarziu la finele lunii precedente datei de deschidere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata , , conform cu originalul, , semnata si stampilata pe fiecare pagina.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in orice situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/20063. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69*1din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.12Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bogdan Chiritoiu ? presedinte, Vasile Seclaman ? Secretar General, Daniela Stroe ? Director Directia Buget, Tatiana Hategan ? Director Directia Administrativa ( achizitii), Ciprian Iordache? responsabil achizitie4. Declaratie privind calitatea de participare la procedura : prezentare declaratie conform formularului nr.55. Se va prezentaCertificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.13 Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratorii si domeniul de activitate.Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Dupa evaluarea ofertelor, participantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, originalul sau copie legalizata dupa aceste documente.Pentru persoanele juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile la data de 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele competente., Cerinta nr. 21.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.2.In cazul in care ofertantul a fost infiintat dupa anul 2008 trebuie sa faca dovada ca media cifrei de afaceri globala, de la infiintare si pana la sfarsitul anului 2011 a fost de minim 180.000, 00 lei.3.Pentru echivalenta in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini, utilizand cursul mediu anual lei/euro, comunicat de catre BNR aferent fiecarui an in parte.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele deschimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii trei ani, care va cuprinde o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii doi ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2 ? Efectivele medii anualeDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.3 ? Informatii privind subcontractantii1.Lista cuprinzand subcontractantii.2.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului, Cerinta nr.4 -Mostre1)Mostrele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei .2)Mostrele se vor depune in cadru ofertei, pana la data limita de depunere a ofertelor.3.Fiecare produs va fi etichetat cu nr.lot si numar pozitie astfel incat sa poata fi identificat in functie de factorii tehnici din caietul de sarcini.Mostrele vor ramane la autoritatea contractanta pana la prima livrare astfel incat sa poata fi comparate produsele livrate cu mostrele prezentate. Cerinta nr. 11.Sistemul de management al calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.2.Se solicita prezentarea dovezii certificarii Sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, document emis de un organism acreditat, valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 14:04