Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE DE FURNITURI DE BIROU


Detaliu pentru invitatia numarul 340423
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL CONCURENTEI
Numar invitatie: 340423/03.12.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE DE FURNITURI DE BIROU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL CONCURENTEICod fiscal: 8844560, Adresa: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 4054556, Fax: 4054556
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Presei Libere, nr.1, (Casa Presei Libere), corp D1, parter, Registratura Generala, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054556, fax: +40 214054556
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -ta Presei Libere, nr.1, (Casa Presei Libere), corp B3, etaj 5-Secretariat General, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054556, fax: +40 214054556
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ORGANISM AUTONOM , ADMINISTREAZA SI PUNE IN APLICARE LEGEA CONCURENTEI(21/1996) , CARE ARE DREPT SCOP PROTECTIA, MENTINEREA SI STIMULAREA CONCURENTEI SI A UNUI MEDIU CONCURENTIAL NORMAL, IN VEDEREA PROMOVARII INTERESELOR CONSUMATORILOR)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE DE FURNITURI DE BIROU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE DE FURNITURI DE BIROU
II.1.6) CPV: 30197000-6 - Articole marunte de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 449.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 668, 99 lei, pentru participarea cu oferta la procedura, din care: Lotul 1 -63, 48 leiLotul 2 ?517, 01 leiLotul 3 ? 7, 85 leiLotul 4- 80, 64 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP.Garantia de participare se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular.nr.10), care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46 TREZ 7005 005 xxx 000 209 deschis la DTCPMB, cu conditia ca ofertantul sa prezinte dovada depunerii efectuate, cel tarziu in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un intrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevadacele stipulate in mod expres la art.87 din H.G. nr.925/2006, republicata.Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, sau declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM), in cazul in care solicita reducerea garantiei de participare la 50%.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular.nr.11), care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46 TREZ 7005 005 xxx 000 209 deschis la DTCPMBOperatorul economic castigator trebuie sa faca dovada contituirii garantiei de buna executie in termen de trei zile de la semnarea contractului.Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, sau declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorIncadrarea in una din situatiile prevazute la art. 691 , art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.3- cerinta obligatorie2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.4 ? cerinta obligatoriePrezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata , , conform cu originalul, , semnata si stampilata pe fiecare pagina.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in orice situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/20063.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691din OUG 34/2006 ? se va completaFormular nr.12Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bogdan Chiritoiu ? presedinte, Vasile Seclaman ? Secretar General, Daniela Stroe ? Director Directia Buget, Tatiana Hategan ? Director Directia Administrativa ( achizitii), Ciprian Iordache? responsabil achizitie4.Declaratie privind calitatea de participare la procedura : prezentare declaratie conform formularului nr.55.Se va prezentaCertificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.12 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratorii si domeniul de activitate.Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Dupa evaluarea ofertelor, participantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, originalul sau copie legalizata dupa aceste documente.Pentru persoanele juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile la data de 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele competente, Cerinta nr. 2Informatii generale despre ofertant1)Cifra de afaceri1.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Pragulminim al mediei cifrei de afaceri globale va fi : Pentru LOT 1:6.348, 46 leiPentru LOT 2:51.701, 2 leiPentru LOT 3:785, 48 leiPentru LOT 4:8.064, 1 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii trei ani, care va cuprinde o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2 ? Informatii privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul, Cerinta nr.3 -MostreSe vor prezenta mostre pentru fiecare produs.Fiecare produs va fi etichetat cu nr.lot si numar pozitie astfel incat sa poata fi identificat in functie de factorii tehnici din caietul de sarcini.1)Mostrele se solicita in vedereaea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitieiSe vor prezenta mostre pentru fiecare produs.Fiecare produs va fi etichetat cu nr.lot si numar pozitie astfel incat sa poata fi identificat in functie de factorii tehnici din caietul de sarcini.Mostrele vor ramane la autoritatea contractanta pana la prima livrare astfel incat sa poata fi comparate produsele livrate cu mostrele prezentate. .2)Mostrele se vor depune in cadru ofertei, pana la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001, sau echivalent.Se vor prezenta de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste implementarea managementului sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei ( emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer