Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de Incubator


Detaliu pentru invitatia numarul 333595
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Numar invitatie: 333595/13.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de Incubator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.MuresCod fiscal: 4323209, Adresa: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Telefon: 0265.213967, Fax: 0265.213967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 265213967, fax: +40 265213967, persoana de contact: Bota Sabin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Birou Achizii str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de Incubator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incubatoare-4 buc cu specificatiile din Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33152000-0 - Incubatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 1800.00 RON.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC se aplica prevederile art.278ยน din OUG 34/2006, respectiv se va retrage din garantia de participare suma de 1000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare : prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 86(1) din HG 925/2006, O.P. in contul RO97TREZ4765005XXX000181 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 1 din Sectiunea General, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 2 din Sectiunea General, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se poate prezenta oricare din formele: in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se poate prezenta oricare din formele: in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata, Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 3 din Sectiunea General, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 4 din Sectiunea General, Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Dr. Florin Gomotirceanu - manager, Ec. Puscas Cristina ?Director financiar-contabil, Olariu Chilut Cristina Andra- Sef Serviciu Aprovizionare, Bota Sabin-Sef Birou Achizitii, Campean Cornelia- economist, Dr. Marinescu Simona, Nistor Mircea - Sef Serviciu Tehnic, Pop Sorin - Sef Atelier, Szekely Zoltan -Responsabil aparatura med., Sef Serviciu fin.-contab.- Stupinean Lavinia-S-a avut in vedere modificarea art. 69 indice 1 de Legea 279/2011. Avandu-se in vedere ca autoritatea contractanta nu se afla in subordinea Consiliului Judetean nu se mentioneaza persoanele cu functie de decizie din cadrul consiliului. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic-se poate prezenta oricare din formele: in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata, Codul CAEN de pe certificat va fi in conformitate (corespondenta) cu obiectul contractului. Ofertantilor castigatori, li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, transmiterea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii certificatului.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul.- document solicitat in conformitate cu prevederile art. 183 din OUG 34/2006.Certificat de inregistrare a echipamentelor medicale emis de Ministerul Sanatatii-document solicitat in conformitate cu prevederile art. 183 din OUG 34/2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant inregistrat, vizat de organele de resort: -cerinta va fi indeplinita prin depunerea ultimului bilant contabil inregistrat vizat de organele de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalul Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii trei ani, catre autoritati contractante cat si clienti privati- cerinta va fi indeplinita prin prezentarea unei declaratii privind lista principalelor livrari in ultimii trei ani, catre autoritati contractante cat si clienti privati- document solicitat in conformitate cu prevederile art. 188 din OUG 34/2006, Certificat de marcaj european (CE Mark) sau declaratia producatorului de conformitate cu Directiva 93/42/EEC- cerinta va fi indeplinita prin depunerea de Certificat de marcaj european (CE Mark) sau declaratia producatorului de conformitate cu Directiva 93/42/EEC - document solicitat in conformitate cu prevederile art. 188 din OUG 34/2006, Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate-cerinta va fi indeplinita prin prezentarea unei Declaratii privind asigurarea cu personal de specialitate- document solicitat in conformitate cu prevederile art. 188 din OUG 34/2006. Certificat ISO9001/2008 sau echivalent- pentru indeplinirea cerintei ofertantul trebuie sa faca dovada ca este certificat cu certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, conform prevederilor art. 176 lit.6 din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer