Achizitie publica - Contract de furnizare de materiale sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 326206
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326206/10.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Pneumoftiziologie Leon DanielloCod fiscal: 4354540, Adresa: Str. B.P. Hasdeu nr. 6, Cluj-Napoca, Telefon: 0264597453, Fax: 0264591263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. B.P. Hasdeu nr. 6, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400137, telefon: +40 264597453, fax: +40 264591263, persoana de contact: Sorina Deac
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie "Leon Daniello" Cluj-Napoca, strada Bogdan Petriceicu Hasdeu nr. 6, pavilion 1, sala de curs
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: materiale sanitare conform anexei la caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 373, 923.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
maxim 1% din valoarea estimata a contractului; perioada de valabilitate a garantiei de partiicpare trebuie sa fie cel putin egala cu 60 de zile (perioada de valabilitate a ofertei); 86 alin. 1 din HG 925/2006; se poate constitui si prin depunere de numerar la caseria spitalului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.art. 180, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 trebuie prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. cazierul fiscal/judiciar se cere doar pentru operatorul economic.Nu se cere istoricul litigiilor. Certificatele fiscale trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.II art. 181Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit a, c ind. 1 si d din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta "Certificatul de partiicpare cu oferta independenta".Se va prezenta "Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006" atat de contractant cat si de tertul sustinator(persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Manager Dr. Vasile Muresan, Conf. Dr. Doina Todea, Director Financiar-contabil Ec. Tereza Urs, Sef serviciu aprovizionare Dorina Soporan, Cons. Jr. Sorina Deac)3. Declaratie pe proprie raspundere, CONFORM, ORDIN A.N.R.M.A.P. NR. 314 DIN 12 OCTOMBRIE 2011 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea 3 Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului ComertuluiAutorizatie de functionare emisa de MSIn etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Livrari, 2. Mostre, 3.Certificat de conformitate Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateISO 9001 sau echivalent; SR EN ISO 13485 "Dispozitive medicale.Sisteme de management a calitatii/ Cerinte pentru scopuri de regelementare". Aceste din urma standard dezvolta cerintele ISO 9001 i vne cu cerinte suplimentare specifice pentru activitati care vizeaza dizpozitivele medicale (productie, comercialiare, service)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 11:01