Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE DE MEDICAMENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 352333
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul Medical Clinic de Recuperare Neuropsihomotorie pentru Copii Dr. Nicolae Robanescu
Numar invitatie: 352333/08.08.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE DE MEDICAMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Medical Clinic de Recuperare Neuropsihomotorie pentru Copii Dr. Nicolae RobanescuCod fiscal: 21101334, Adresa: Str. Dumitru Minca, Nr. 44, Sect. 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0214600068, Fax: +40 0214600068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937, persoana de contact: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE DE MEDICAMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 898.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare va fi in cuantum fix (aferenta procentajului de 2% aplicat fiecarui lot in parte), conform loturilor pentru care se liciteaza.- Perioada de valabilitate a garantiei 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- Constituirea garantiei de participare se va face sub forma atat a unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Scrisoare de garantie bancara), sau de o societate de asigurari (Polita de asigurare), cat si sub forma de Ordin de plata.- Scrisorea de garantie bancara ? se completeaza conform formularului nr. 4 din sectiunea Formulare.- Dovada constituirii garan?iei de participaretrebuie incarcata in SEAP ?i transmisa in original la sediul autorita?ii contractante.- Echivalen?a leu/valuta se va face la data publicarii invita?iei de participare in SEAP.Neconstituirea garantiei de participare sub forma ceruta mai sus si neprezentarea acesteia la data si ora limita a depunerii ofertelor in SEAP, atrage dupa sine respingerea ofertei.*NOTA: contul IBAN pentru garantii de participare la licitatii sau cereri de oferte este RO12TREZ7045005XXX005714, deschis la Trezoreria Sector 4.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formular 1 din sectiunea Formulare sau Cazier fiscal/judiciar/certificat echivalent.(mod de prezentare = original)Cerinta nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: prezentare formular 2 din sectiunea Formulare.(mod de prezentare = original)Cerinta nr. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Cerinta obligatorie: prezentare formular 8 din sectiunea Formulare(mod de prezentare = original)Cerinta nr. 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)Cerinta obligatorie: prezentare formular 9 din sectiunea Formulare.(mod de prezentare = original)Persoanele din cadrul centrului cu functii de decizie in ceea ce prive?te organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Conf.univ.dr. Padure Liliana ? Manager, Ec. Tescoi Alina Mariana ? Director Financiar-Contabil, Cons.juridic Buica Oana Carmen, Ec.Chirica Mihaela, Farm.specialist Anghel Iulia, Dr. Axente Mihaela, Contabil Popa Elena (membrii Comisiei de evaluare), Kinet.coordonator Dragan Florin, Dr. Bejan Mihaela, As.sef. Bordeianu Corina si As.farm. Talpeanu Lucian (rezervele Comisiei de evaluare).Cerinta nr. 5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele localeCerinta obligatorie: certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(mod de prezentare = copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata) Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1.Certrtificat constatator emis de ORCCerinta obligatorie (mod de prezentare = copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata)In perioada de evaluare autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a cere ofertantului clasat pe primul loc (inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire) sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineCerinta nr. 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Cerinta obligatorie (mod de prezentare = copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Fisa « Informatii generale » cuprinzand si cifra de afaceri globala pe ultimii 3ani (2010, 2011, 2012), Cerinta nr. 2.Bilant contabil - Ultimul bilant contabil vizat de organele fiscalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Experienta similaraSe pot prezenta min.1 contract si max.2 contracte ce au ca obiect furnizareade medicamente/produse farmaceutice;Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar in conformitate cu art.188 alin.1 litera a din OUG 34/2006 cu modificarire si completarile ulterioare., Cerinta nr. 2.Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani Cerinta nr. 1.Prezentare certificat ISO 9001 - Sistem de Management al Calitatii, sau Alte certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii EuropenePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer