Achizitie publica - Contract de furnizare de produse - alimente(carne si produse din carne)
Detaliu pentru invitatia numarul 242062
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Cod de identificare fiscala: 4374873
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Petrosani
Telefon: 0254.541.432
Fax: 0254.543.611
Denumire invitatie: Contract de furnizare de produse - alimente(carne si produse din carne)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15131620-7 - Carne de vita tocata (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contractul are ca obiect achizitionarea de carne si produse din carne cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 03.03.2010 12:41)
Data publicarii: 23.02.2010 11:31
Data limita de depunere a ofertelor: 03.03.2010 08:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul de Urgenta Petrosanistr.1 Decembrie 1918, nr.137 A, jud.Hunedoara, cod postal 332058, Romania;Telefon: 0254/54.19.89, Fax: 0254/54.36.11 ;E-mail: [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.03.2010 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 4, 332 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declarat.eligib.Cf. Form.Doc.atrib.; Declarat. Neincadrarea sit. Prev.art.181 O.U.G. 34/2006 cf. Form.2 Doc.atrib;Formulare tip sau copii legalizate: Certif. de atestare fiscala indepl. oblig. exigib. plata impozi.&taxe stat, incl.locale, Certif.Constat.emis de ORC;copie ultim. bilant contabi.vizat org. Compet.2009+ultima balanta verif./2009-2010;lista princ.livrari prod./ultimii 3 ani cf. Form.3 Doc.atrib.; 2 referinte de la alti benef.; copie dupa autoriz. sanitar-veterinara pt transportul produselor;avizul eliberat de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor;
in urma solicitarii scrise de la Comp. Achizitii Publice S.U.P. luni-vineri orele 7, 00?15, 00 pe suport de hartie sau prin e-mail sau de pe SEAP;
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare