Achizitie publica - Contract de furnizare de produse : Carburanti ? Motorina Euro 5
Detaliu pentru invitatia numarul 341757
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341757/15.01.2013
Denumire contract: Contract de furnizare de produse : Carburanti ? Motorina Euro 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SERVICIILOR PUBLICE IANCACod fiscal: RO 13985051, Adresa: str.garii nr.6, Ianca, Telefon: 0239/668806, Fax: 0239/668806
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.garii nr.6, Ianca, Romania, cod postal: 815200, telefon: +40 239668806, fax: +40 239668806, persoana de contact: valerica lungu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Serviciilor Publice Ianca, oras Ianca, jud. Braila, str. Garii nr.6, bl.C7, cod postal 815200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de produse : Carburanti ? Motorina Euro 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MOTORINA euro 5 - Cod CPV: 09134200-9Cantitate totala: 38.000 litri motorina euro 5
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 1%, respectiv 1.935 RON.Garantia de participare se va constitui prin una din modalitatile: a) ordin de plata, in contul autoritatii contractante in contul de garantii RO26TREZ1545028XXX000097al Directiei Serviciilor Publice Ianca, deschis la Trezoreria Ianca.b) numerar la caseria Directiei Serviciilor Publice Iancac) scrisoare de garantie bancara in favoarea Directiei Serviciilor Publice Ianca .Garantia de participare este constituita sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Pentru situatiile in care garantia de participare se va depune in alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei in SEAP.Perioada de valabilitate: 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul13.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelulminim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1: Declaratie privind eligibilitateaFormularul nr. 2 - ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta?Formularul nr. 3 -Certificat de participare la licitatie cu o oferta independentaFormularul nr. 4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director? ing. Dumitrache AncaConsilier superior- ec. Lungu ValericaConsilier principal-Toader Georgeta , Referent financiar-Popa Safta , Sef formatie muncitori-ms.Saftoiu Dumitru.Consilieri locali: Epureanu Ionel, Balta Eugeniu, Lupu Florea, Dragomir Liviu, Stanculescu Radian, Negoita Valeriu, Baluta Fanel, Munteanu Ani, Parvan Marian, Racu Stefan, Georgescu Florin, Paduret Mihaela, Ciucasu Viorel, Moldoveanu Badita, Danaila Dorian.5.Certificat atestare fiscala (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat) - din certificatul fiscal sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?.6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale)- din certificatul fiscal sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Copie dupa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul) - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat la organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil ? a fost solicitat pentru a se vedea informatii cu privire la datele actualizate despre ofertanti.Bilant contabil la data de 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Formularul nr. 5A, 5B -?Lista principalelor livrari?, Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniCertificate sau alte documente emise de organe abilitate, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP si de la sediul autoritatii contractante, oras Ianca, jud. Braila, str. Garii nr.6, bl.C7, cod postal 815200, tel. 0239/668806
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 10:25