Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de produse? Dispozitive de REDARE AUDIO (MP4 PLAYER, MP3 PLAYER), pentru premierea elevilor din sectorul 5 (2.327 buc)


Detaliu pentru invitatia numarul 337308
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sector 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti)
Numar invitatie: 337308/12.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de produse?Dispozitive de REDARE AUDIO (MP4 PLAYER, MP3 PLAYER), pentru premierea elevilor din sectorul 5 (2.327 buc)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti)Cod fiscal: 4433953, Adresa: Bd.Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Bucuresti, Telefon: 0213126279, Fax: 0213126279
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 75540, telefon: +40 213126279, fax: +40 213126279, persoana de contact: Aurelia Negru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sector 5, Sala 22, Bd. Regina Elisabeta, nr. 29-31, sector 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de produse?Dispozitive de REDARE AUDIO (MP4 PLAYER, MP3 PLAYER), pentru premierea elevilor din sectorul 5 (2.327 buc)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de produse, respectiv Dispozitive REDARE AUDIO (MP4 PLAYER, MP3 PLAYER), pentru premierea elevilor din sectorul 5 (2.327 buc)
II.1.6) CPV: 32331300-5 - Aparate de redare audio (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 351, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita o garantie de participare in valoare de 7.000 leiGarantia de participare se constituie prin virament bancar (in contul RO21TREZ7055006XXX000202, deschis la Trezoreria Sectorului 5) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 86 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In cazul depunerii unei contestatii care a fost respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de3.511, 50 lei, care se determina, conform art. 2781 alin 1 lit. a;Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010), formular nr. 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 2. (*** persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Daniel Marian Vanghelie ? Primar, Feurdean Cristina ? secretar, Florina Dragnea, Director Executiv, DJ, Ramulescu Carmen ? Director Executiv DAP, Isabela Disagila ? Director Executiv DE, Elena Roxana Nedelcu ? Director executiv DIRC, Gheorghe Geta - ?ef birou Buget, Consilieri: Petre Maria Laura, Jelea Bogdan Ion, Aghiorghesei Emil, Croitoru Dan Iulian, Constantin Vili Mihaela, Zavara Catalin Valentin, Paduraru Alexandru, Bereanu Marius, Dinca Mihalache, Iordanescu Camelia, Barlescu ?tefan, Ursaru Paul Gabriel, Manole Petre Florin, Rosca Alexandru, Turculet Mihai Adrian, Cosmin Cristian, Visan Gabriel Roberto, Burlacu Oleg, Diculescu Lucia Alexandra, Barsan Mihai, Giurca Augustin Razvan, Schmid Daniel, Ionita Alexandru Dragos, Stanescu Eugen Victor, Carp Monica Mihaela.).3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 3 si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , formular nr. 4.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Indeplinirea obligatiilor bugetareA. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila, certificata conform cu originalul.B. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata inluna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila, certificata conform cu originalul.Informatii privind asociereaIn orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate in cadrul capitolului III al Fisei de date astfel: - documentele privind situatia personala a ofertantilor sunt obligatorii pentru fiecare asociat in parte;
- documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale sunt obligatorii pentru fiecare asociat in parte;In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare- nominalizarea liderului de asociatie- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv- clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoareIn situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante o copie legalizata a contractului de asociere inainte de data semnarii contractului. Contractul va contine clauze specifice referitoare la neindeplinirea obligatiilor asumate prin contractul de asociere.Conform prevederilor art. 186, alin 1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, din acelasi act normativ. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.Conform prevederilor art. 190, alin 1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, din acelasi act normativ. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.Conform prevederilor art. 181, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Tertului sustinator ii sunt aplicabile si prevederile art. 181, lit. a, c1 si d. Persoane juridice /fizice romane: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.? Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Scrisoare de bonitate eliberata de institutii bancare, emisa cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor., Bilant contabil la datade 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, (formular 6), Fisa/fisele de informatii privind experienta similara (formularul 7).Se solicita ca si cerinta minima prezentarea a cel putin 1 contract similar insotit decopii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare.Se va considera indeplinita cerinta daca sunt prezentate urmatoarele documente: copii simple ale partilor relevante ale contractului/contractelor care dovedesc experienta similara, insotite de anexele acestoracopie simpla a procesului verbal de receptie a produselor furnizate in baza contractului care dovedeste experienta similara, sau proces verbal de receptie partiala, din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare., Certificat de conformitate pentru produseCertificat sau alte documente emise de producator care sa ateste conformitatea produselor cu standardul SR EN 60065:2003 - Aparate electronice audio, video si similare., Informatii privind subcontractantiSe solicita completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora (formular 10).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer