Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de produse ? server blade ?


Detaliu pentru invitatia numarul 333467
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Numar invitatie: 333467/09.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de produse ? server blade ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si InovariiCod fiscal: 12354176, Adresa: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3.07.19.51, 52, 53, Fax: 3.07.19.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Plevnei, nr.3, Bucuresti, Romania, cod postal: 010362, telefon: +40 213071918, fax: +40 213071919, persoana de contact: Anca Mustata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Plevnei, nr.3, Bucuresti, Romania, cod postal: 010362, telefon: +40 213071918, fax: +40 213071919, persoana de contact: Anca Mustata
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de produse ? server blade ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie produse - server blade -
II.1.6) CPV: 48825000-7 - Servere web (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 6.210 lei (2% din valoarea estimata a contractului); Modalitatea de constituire a garantiei de participare: cf.art.86 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Scrisoarea de garantie de participare se prezenta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Scrisoareava fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE ? SERVER BLADE- ?.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate.Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform FORMULARULUI 8 la sediul Autoritatii Contractactante, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui cf art 90 din HG 925/2006 si va fi prezentata pana la data semnarii contractului, conform FORMULARULUI 9.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - FORMULAR 2 din capitolul de Formulare ? originalIncadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - FORMULAR 5 din capitolul de Formulare ? original Anexat prezentului formular se regase?te lista persoanelor ce detin functii de decizie in cjadrul Autoritatii Contractante, in legatura cu prezenta procedura de achizi?ie publica.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - FORMULAR 3 din capitolul de Formulare ? original.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent - FORMULARUL 4 din capitolul de Formulare - original.5.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local - Copie cu mentiunea ?conform cu originalul?sivalabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - Copie cu mentiunea ?conform cu originalul?sivalabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri - Cifra de afaceri media pe ultimulan sa fie de cel putin 620.000 lei.2.Prezentarea Bilantului contabil prescurtat Prezentarea Bilantului contabil prescurtat pe ultimulan financiar, vizat si inregistrat de organele competente (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocia?ii/sub-contractan?ii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer