Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de produse


Detaliu pentru invitatia numarul 337752
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul Medical De Diagnostic Si Tratament Ambulatoriu "Dr. Nicolae Kretzulescu"
Numar invitatie: 337752/19.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de produse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Medical De Diagnostic Si Tratament Ambulatoriu "Dr. Nicolae Kretzulescu"Cod fiscal: 4267079, Adresa: Str.Mihai Voda, nr. 17, sector 5, Bucuresti, cod postal 050042, Bucuresti, Telefon: 0021.311.14.98 sau 21.314.00.90 sau , Fax: 021.314.00.90
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Mihai Voda, nr. 17, sector 5, Bucuresti, cod postal 050042, Bucuresti, Romania, cod postal: 030668, telefon: +40 213111498, fax: +40 0213140090, persoana de contact: Aurelia Claudia Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Str.Mihai Voda, nr. 17, sector 5, etaj 1, camera 126
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de produse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de aparate medicale
II.1.6) CPV: 33190000-8 - Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2 % din valoarea estimata in lei fara TVA a fiecarui lot in parte - Perioada de valabilitate va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire si in conformitate cu prevederiel art. 86 din HGR 925/2006. In cazul in care operatorul economic oferteaza pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi insotita de un centralizator care va evidentia urmatoarele: 1). Nr crt. lot2). Denumire produs 3). Suma garantie participare 4). Total sume garantii participare.In situatia I.M.M ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe proprie raspundere conf.Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004.Nr. cont Garantii ? RO 04 TREZ 7055 005 XXX 000 170 ? deschis la Trezoreria sectorului 5 Bucuresti.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea fara T.V.A. a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: se va stabili la incheierea contractului in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular ( formular nr. 6).2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt urmatoarele: Ciobotaru Arghir VasileTudorache BogdanVinatoru VirgilCernaianu CarmenGhitescu DanielaDumitru Aurelia ClaudiaJoita VirgilMiclea CatalinManea LigiaTrandafir GabrielaVoica MarinBotofei IrinaBucura MihaelaCojocaru ConstantinScarlatescu SimonaIn acest sens se va completaformularul nr. 7.3. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent ( formular nr. 2).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 3)Nota: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tert sustinator, daca este cazul.Pentru persoane juridice romane: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun candidaturile.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun candidaturile.5. - Declaratie privind calitatea de participant, conform Formular nr. 8Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele : original/copie lelalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator .Documentul va fi prezentat in in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a candidaturilor.Nota: Ofertantului declarat castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Aviz de functionare pentru activitatea de service emis de Ministerul Sanatatii Publice.- Alte avize, autorizatii, certificate. Modalitatea de indeplinire - Se va prezenta Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 - Prezentare document cu marca CE si declaratia de conformitate a produselor, sau certificatul de inregistrare a dispozitivului medical eliberat de Ministerul Sanatatii Publice, in termen de valabilitate. Certificatul trebuie sa fie disponibil la livrarea echipamentului. 1 - Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Ofertantii in curs de certificare vor prezenta documente care dovedesc finalizarea raportului de audit din care sa reiesa ca ofertantul urmeaza sa primeasca certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online prin descarcare din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer