Achizitie publica - Contract de furnizare de produse: corpuri de iluminat
Detaliu pentru invitatia numarul 324767
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324767/23.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de produse: corpuri deiluminat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Selimbar (Primaria comunei Selimbar Jud Sibiu)Cod fiscal: 4406045, Adresa: str. Mihai Viteazu, nr.164, selimbar, Telefon: +4 0269560001, Fax: +4 0269560295
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Viteazu, nr.164, Selimbar, Romania, cod postal: 557260, telefon: +4 0269560001, fax: +4 0269560295, persoana de contact: Alexandru Marinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Selimbar, str. Mihai Viteazu, nr.164, Selimbar, Romania, cod postal: 557260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de produse: corpuri deiluminat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de furnizare avand ca obiect: corpuri de iluminat complet echipate- 250 buc.
II.1.6) CPV: 31530000-0 - Piese pentru lampi si corpuri de iluminat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 3.000 Lei In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: conform art. 86, din HG 925/2006, modificata. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei comunei Selimbar sau un instrument de garantare emis de o societate de asigurari - original; Scrisoarea de garantie bancara/instrumentul de garantare se va intocmi respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare. b) Depunere la casieria autoritatii contractante c) Ordin de plata vizat de banca in contul de garantii al autoritatii contractante: RO21TREZ5765006XXX005193 deschis la Trezoreria municipiului Sibiu. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa pe Liderul Asocierii. Dovada constituirii garantiei pentru participare va fi atasata in exteriorul ofertei impreuna cu imputernicirea si scrisoarea de inaintare. Se vor accepta si oferte care au dovada garantiei de participare in plicul de oferta Dupa deschiderea tuturor ofertelor, operatorul economic care nu face dovada ca are constituita garantia de participare, in forma, cuantumul si avand perioada de valabilitate solicitata prin prezenta documentatie (insotita de dovada de IMM, dupa caz), va fi respins.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea Formular 1- Declaratie privind eligibilitatea;Completarea si prezentarea Formular 1 indice 1- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletarea si prezentarea Formular 1 indice 2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Persoanele(numele acestora)cu functie de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ioan Daniel Maricuta, Marius Grecu, Elena Scumpu, Lenuta Cristea, Alexandru Marinca, Cristina Buldur, Marius Ispas, Ioana Cazacu.Completarea si prezentarea Formular 2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Completare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, ) in original, copie ?conform cu originalul? sau copie legalizata.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ( formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original, copie ?conform cu originalul?, sau copie legalizataDin aceste certificate trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006. De asemenea, in cazul in care constata ca un ofertant se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude respectivul operator economic din procedura de atribuire. Persoane juridice /fizice romane: 1. Certificat constatator - emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent valabil la data limita stabilita de AC pentru depunerea ofertelor, in original sau in copie ?conform cu originalul? (emis cu maxim 30 zile inaintea datei limita stabilita pentru depunerea ofertelor) ;Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat.Persoane juridice /fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrari care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit, traduse in limba romana (traducere autorizata).Toate certificatele/documentele/ mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie ?conform cu originalul? sau copie legalizata.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor (daca este cazul).In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii, Asociere (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line de la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 08:41