Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE DE PRODUSE (INSTRUMENTAR CHIRURGICAL)


Detaliu pentru invitatia numarul 329997
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare
Numar invitatie: 329997/19.06.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE DE PRODUSE (INSTRUMENTAR CHIRURGICAL)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Neurologie si Boli NeurovasculareCod fiscal: 7548010, Adresa: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3346463, Fax: 3346463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In seap la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE DE PRODUSE (INSTRUMENTAR CHIRURGICAL)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE 6 BUC. FLEXIBLE ARM ONLY ( BRAT FLEXIBIL YASARGIL) COMPATIIL CU DEPARTATORUL AUTOSTATIC TIP LEYLA, CU MANDRINA DE PRINDERE SI DISPOZITIV DE CUPLARE CU LAMA DEPARTATOARE
II.1.6) CPV: 33162000-3 - Dispozitive si instrumente pentru blocul operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 483.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) cuantumul garantiei de participare, mentionat si in anuntul/invitatia de participare, in suma fixa de pana la 2%, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art. 278^1 alin. (1);Valoare garantiei de participare: 1.609, 68 leib) perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, la stabilirea acesteia fiind avute in vedere dispozitiile art. 276 alin. (1), astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire (60 de zile)c) cuantumul garantiei de participare va fi virat in contul RO77TREZ7045005XXX004253 sau orice instrument de garantare ? art. 86, 90/HG925.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului- garantia de buna executie constituita de contractantul incadrat conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata.-cuantumul garantiei va fi virat in contul RO77TREZ7045005XXX004253 sau orice instrument de garantare ? art. 86, 90/HG925.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea formularului nr. 2 cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, care va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Completarea formularului nr. 3 cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, care va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? formularul nr. 44. Prezentarea ?Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006" - Manager: Dr. Corneliu Toader; Director Financiar ? Contabil: Ec. Ligia Zamfira; se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. ? formularul nr. 85. Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. 1.Certificat constatator emis de catre ONRC, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor ce va fi prezentat conform prevederilor legale si orice alte documente din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate al ofertatului corespunde cu obiectul procedurii in cazul in care nu reiese din documentele mai sus solicitate ? prezentare conform legii.2. Documente edificatoare care dovedesc atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009-2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ., PersonalDeclaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului Certificat ISO 9001:2008 privind sistem de management al calitatii, Certificat ISO 13485:2003 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer