Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de produse panouri publicitare temporare si placute comemorative permanente


Detaliu pentru invitatia numarul 262363
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 6728926
Adresa: str. Stefan cel Mare nr.36, Suceava
Telefon: 0230-210148 int.149
Fax: 0230-222.839;0230-551.735
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de furnizare de produse panouri publicitare temporare si placute comemorative permanente
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30195600-8 - Panouri pentru afise sau accesorii (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contract de furnizare de produse panouri publicitare temporare si placute comemorative permanente pentru proiectul ?Modernizare DJ 209D, km 21+500 ? 48+340, Darmanesti ? Calafindesti - Siret? COD SMIS 985 sipentru proiectul ?Modernizare DJ 208S Dolhasca ? Probota, km 0+000 ? 8+000?, COD SMIS 992, proiecte finantate in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2, D.M.I.2.1.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 04.08.2010 12:44
Data limita de depunere a ofertelor: 11.08.2010 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.08.2010 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 19, 310.97 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratii privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta; 3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, în original sau copie legalizata; 4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale în cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, în original sau copie legalizata; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie; 6.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69?1 din ordonanta; 7.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului în original sau copie legalizata; 8. Informatii privind subcontractantii; 9.Informatii privind asocierea.
Documentatia de atribuire este atasata invitatiei publicate pe SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer