Achizitie publica - Contract de furnizare de produse polimeri acrilici primari
Detaliu pentru invitatia numarul 334425
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334425/28.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de produse polimeri acrilici primari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Judeteana Apa Serv S.A. NeamtCod fiscal: RO15346437, Adresa: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/233340 int 140, Fax: 0233/218937
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233233340-185, fax: +40 233218937, persoana de contact: Sediul Companiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Companiei, Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de produse polimeri acrilici primari
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de produse polimeri acrilici primari pentru ingrosarea/deshidratarea namolului, pe baza de comanda, avand caracteristici tehnice prevazute in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 24542000-5 - Polimeri acrilici primari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 057 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 3000 Ron. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire este conform art.86 alin.(1) din HG 925/2006.Din garantia de participare se va retineo suma conform art.278^1 din OUG34/2006, in cazul in care se va depune o contestatie si va fi respinsa de CNSC ca nefondata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Se constituie prin virament bancar, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari sau conform art 90din HG 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul2 Declaratie privind eligibilitatea insotita de cazier fiscal si cazier judiciar al operatorului economic.Declaratie pe proprie raspundere Formularul3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art 181din OUG 34/2006 insotita de Certificat de atestare fiscala datorii labugetulgeneral consolidat din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, Certificat de taxe si impozite locale datorii la bugetele locale din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaCertificat pentru plata CAS pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaFormularul8 Certificat de Participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, conform Formularului9Declaratie privindneincadrarea la art.69^1 din OUG 34/2006(Consiliu de Administratie: Presedinte- Ioan Munteanu, Membri ? Sergiu Bumbu, Andrei-Sandocan Chelariu, Radu Marian Monda, Cristian Tomulet;Director General: Ionut-Catalin Dughir, Director Financiar: Iustina Balan, Director Tehnic: Florin Comsa, Director Dezvoltare: Gheorghita Zaharia, Director Comercial: Victor-Petcu Movila).Formularul1 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul10 Date despre societatea mixta consortiu Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezultenumele complet sediul persoanele autorizate administratori si activitatile autorizate Persoanele juridice straine vor prezenta documentele echivalente cu cele solicitate mai sus emise de autoritati institutii abilitate din alte state care vor fi prezentate in copii conforme cu originalul traduse detraducator autorizat Documente care dovedesc o forma de inregistrare atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentDocumentele prezentate trebuie sa fie emise de autoritatile competente ale tarii respectiveSe solicita Certificat de rezidenta fiscala evitarea dublei impuneri valabil pentru anul in curs
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Prezentarea a maxim trei contracte similare de livrare de produse polimeri acrilici primari, cu valoarea cel putin egala cu 150.000 lei. Pentru contractele exprimate in in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BNR pentru anul respectivFormularul 11 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse polimeri acrilici primari, in ultimii 3 ani continand valori perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt Autoritati Contractante sau clienti privati., Solicitam mostre in vederea testarii.Completarea Anexei1 Raport de incercari Certificat ISO 9001Certificat ISO 9001 pentru asigurarea calitatii sau similar, eventual certificari potrivit standardelor ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Costul polimerilor acrilici primari per tona de substanta uscata =P1-consumul specific de Polimerului acrilic primar in kg/ tona SU x pretul per kg al Polimerului acrilic primar.Consumul specific al polielectrolitului va fi cel determinat in timpul testelor si nu va putea depasi 5, 06kg/tona SU.Depasirea acestei valori va determina considerarea ofertei ca neconforma. P1 se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre costurile polimerului acrilic primar per tona de substanta uscata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 80;b) pentru alt cost decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: Cn = (Cminim/Cn) x 80, unde: Cn=costul ofertantului n;Cmin=costul cel mai scazut.
Rezultatele testelor masurate in substanta uscata la iesire=P2
20
Descriere: P2 -20 puncte pentru produsul care obtine SU la iesire din aparate specificata in caietul de sarcini: a)Pt. ingrosare ? SU la iesire 5% si debit de namol in aparat 15 mc/h, valori minime acceptate. 10 puncte pentru valoarea SU la iesire maxim realizabila de 10%.Pentru alte valori intre 5% -10% punctajul se calculeaza: Pin=(SUin/SUin.max)x10, unde: Pin=punctaj obtinut la ingrosare, SUin=substanta uscata obtinuta la ingrosare, SUin.max=substanta uscata maxima ce se poate obtine la ingrosare(10%) b) Pt. dezhidratare ? SU la iesire 25% si debit de namol in aparat 10 mc/h, sunt valori minime acceptate.10 puncte pentru valoarea SU la iesire maxim realizabila de 40%.Pentru alte valori intre 25%- 40% punctajul se calculeaza: Pde=(SUde/SUde.max)x10, unde: Pde=punctaj obtinut la dezhidratare, SUin=substanta uscata obtinuta la dezhidratare, SUin.max=substanta uscata maxima ce se poate obtine la dezhidratare(40%)c) pentru rezultate inferioare fata de cele de mai sus, oferta va fi considerataneconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 15:24