Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de produse Sulfat de aluminiu tehnic pentru tratarea apei potabile? cod CPV 24313123-9


Detaliu pentru invitatia numarul 328903
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Numar invitatie: 328903/06.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de produse Sulfat de aluminiu tehnic pentru tratarea apei potabile? cod CPV 24313123-9
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Judeteana Apa Serv S.A. NeamtCod fiscal: RO15346437, Adresa: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/233340 int 140, Fax: 0233/218937
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233233340-185, fax: +40 233218937, persoana de contact: Sediul Companiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de produse Sulfat de aluminiu tehnic pentru tratarea apei potabile? cod CPV 24313123-9
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de produse Sulfat de aluminiu tehnic pentru tratarea apei potabile, avand urmatoarele caracteristici tehnice prevazute in prezentul Caiet de sarcini, pe baza de comanda in functie de cerintele procesului tehnologic care este influientat de conditiile atmosferice si pedo-climatice.
II.1.6) CPV: 24313123-9 - Sulfat de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 477 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 3200 Ron. Perioada de valabilitatea a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari.Garantia de participare se ca retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna execurtie este de 5% din valoarea contractului.Se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari sau conform art 90 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr.4 ? Declaratie privind eligibilitatea), insotita de cazier fiscal si cazier judiciar al operatorului economic.Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006), insotita de: - Certificat de atestare fiscala (datorii labugetulgeneral consolidat) din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, - Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaFormularul nr. 11 ? Certificat de Participare la licitatie cu oferta independenta.Completarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691, conform Formularului nr. 12 ? Declaratie privindneincadrarea la art. 69^1din OUG nr. 34/2006(Consiliu de Administratie: Presedinte- Ioan Munteanu, Membri ? Sergiu Bumbu, Andrei-Sandocan Chelariu, Radu Marian Monda, Cristian Tomulet;Director General: Ionut-Catalin Dughir, Director Financiar: Iustina Balan, Director Tehnic: Florin Comsa, Director Dezvoltare: Gheorghita Zaharia, Director Comercial: Victor-Petcu Movila).Formularul nr. 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formularul nr.6 ? Informatii generale despre ofertant;Formularul nr. 13 ? Date despre societatea mixta/consortiu 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezultenumele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate Persoanele juridice straine vor prezenta: -Documentele echivalente cu cele solicitate mai sus, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, care vorfi prezentate in copii conforme cu originalul, traduse detraducator autorizat.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele prezentate trebuie sa fie emise de autoritatilecompetente ale tarii respective- Se solicita Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 300.000 leiin domeniul de activitate ce face obiectul contractuluiFormular 6: Declaratie privind cifra de afaceri insotita de documente justificative: declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate ce face obiectul contractului; copii certificate pentru conformitate cu originalul ale situatiilor financiare ale ofertantuluipe cel mult ultimii 3 ani. Documentele originale trebuie sa fie inregistrate la organele competenteOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine- prezentarea si a altordocumente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Prezentarea a maxim trei contracte similare de livrare de produse sulfat de aluminiu tehnic pentru tratarea apei potabile , cu valoarea cel putin egala cu 160.000 lei sau echivalent euro la cursul: ANUL CURS EURO2008 3, 68272009 4, 23732010 4, 2099Declaratie privind lista principalelor livrari de produse sulfat de aluminiu tehnic pentru tratarea apei potabile, in ultimii 3 ani continand valori , perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt Autoritati Contractante sau clienti privati( Formularul 14). Certificat ISO 9001 pentru asigurarea calitatii sau similar
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP(www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer