Achizitie publica - Contract de furnizare de produse Sulfat de aluminiu tehnic pentru tratarea apei potabile - pentru S.C. ACET S.A. Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 336646
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336646/04.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de produse Sulfat de aluminiu tehnic pentru tratarea apei potabile - pentru S.C. ACET S.A. Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACET S.A. SuceavaCod fiscal: RO713519, Adresa: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Telefon: 0230206315, Fax: 0230520941
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720183, telefon: +40 0230206315, fax: +40 0230520941, persoana de contact: ing. Stefan Groza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720183, telefon: +40 0230206315, fax: +40 0230520941, persoana de contact: ing. Stefan Groza
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de produse Sulfat de aluminiu tehnic pentru tratarea apei potabile - pentru S.C. ACET S.A. Suceava
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta achizitionarea de Sulfat de aluminiu tehnic pentru tratarea apei potabile
II.1.6) CPV: 24313123-9 - Sulfat de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1660, 00 lei, reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului. Perioada de valabilitatea a garantiei de participare va fi de 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, cu conditia de a face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr.346/2004.Se constituie prin virament bancar in contul nr. RO69RNCB4300000000120001 deschis la Banca Comerciala Suceava, sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari. Garantia de participare se ca retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila si va respecta prevederile art. 86 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze: Formularul nr. 4 Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocieri siasociatii, tertul sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d))trebuie sa prezinte : Formularul nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.- Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna precedenta celei in care se depun ofertele.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii ) trebuie sa completeze: Formularul nr.9 Certificat de participare la licitatie cuoferta independentaOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii ) trebuie sa completeze: Formular nr. 13 Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt: - Stefan Groza, Director General;
- Viorel Ovadiuc, Sef Serviciu Tehnic. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: - Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Ofertantii vor prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Ofertantii vor prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante documentele in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii prinvind cifa de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 166.000 lei ?Formular nr. 11 INFORMATII GENERALE DESPRE OFERTANT
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea a minim un document constatator final de indeplinire a contractului sau recomandari din partea beneficiarilor respectivi, Cerinta nr. 2Autorizatie de livrare a produselor ? autorizatia agentului economic obtinuta de la producator Cerinta nr. 1Informatii privind standarde de asigurare a calitatii Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate, Cerinta nr. 2Informatii privind protectia mediului: Certificatul ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata integral pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 09:21