Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de scutece pentru copii si adulti, traverse si absorbante igienice


Detaliu pentru invitatia numarul 350070
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3
Numar invitatie: 350070/08.07.2013
Denumire contract: Contract de furnizare de scutece pentru copii si adulti, traverse si absorbante igienice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: +40 372126100, Fax: +40 213400270
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, sector 3, Bucuresti, parter, camera 15 ( Registratura).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, sector 3, Bucuresti, etaj 1, camera 39.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de scutece pentru copii si adulti, traverse si absorbante igienice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de scutece pentru copii si adulti, traverse si absorbante igienice, conform cerintelor din caietul de sarcini, necesare pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 3.Valoarea estimata fara TVA: intre 159.786 lei si 185.829 lei conform art. 6. din HG. nr. 925/2006, valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la data de 31.12.2013 ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si posibilele suplimentari prin act aditional ce nu depaseste data de 31.04.2014.Optiuni: Conf.art.6, alin(3)lit.d, HG 925/2006, prelungire prin act adit.ce nu depaseste data de 30.04.2014.
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 786 - 185, 829 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3100 lei, respectiv 1550 lei pentru IMM-uri.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conf. prevederilor art.86 din HG nr. 925/2006, respectiv: 1.Prin OP in cont ro17trez7035006xxx004666 deschis la Trez. Sect.3. Se prezinta exemplarul verde (in original) cu viza bancii.CIF A.C.-16762836.2.Instrument de garantie emis conf. legii de o societate bancara/asigurari in favoarea A.C. conf. formular anexat-sectiunea 'formulare", care se va redacta in lb. romana, sau insotita de traducere legalizata in lb. romana pt. documentele redactate in alte state.Depozitul constituit va fi in lei.Pentru a beneficia de prevederile art.16 alin.(2)din Legea nr.346/2004, in cazul asociatilor este nevoie ca toti acestia sa faca dovada ca reprezinta IMM.Pentru garantia de participare depusa in euro se va face echivalenta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In conformitate cu prevederile art.87.alin.(1) din HG nr.925/2006, A.C. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: a. Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b. Oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c. Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; d. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, A.C. va retine contestatarului o suma calculta conform art.278 index 1, alin(1) din OUG nr.34/2006, din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA, respectiv 2, 5 % in cazul IMM-uri.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conf. art.90 alin.(1) din HG nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul anexat.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat; (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.180 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - copie certificata "conform, cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - eliberat de Directia Fiscala Locala - copie certificata"conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 ( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare).- director general-Florin Stefan Vasile; - director economic-Andrei Dumitru; - sef serviciu achizitii-Niculescu Ana, inspector specialitate-Iulian Gabriel David; inspector specialitate-Alexandru Andreev; consilier juridic- Georgeta Visan; inspector specialitate-Iulia David. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor) - se prezinta copie certificata "conform cu originalul". In acest caz ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata;Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Situatiile financiare intocmite la 31.12.2011, vizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2013 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer