Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de Sisteme optice cu inregistrare


Detaliu pentru invitatia numarul 323997
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0232 BUCURESTI
Numar invitatie: 323997/11.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de Sisteme optice cu inregistrare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0232 BUCURESTICod fiscal: 4204216, Adresa: STRADA DINU VINTILA, NR.8, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 0212015213, Fax: 0212301140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oferta si documentele ce o insotesc vor fi incarcate electronic in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de Sisteme optice cu inregistrare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia Sistemelor optice cu inregistrare
II.1.6) CPV: 38632000-4 - Ochelari de vedere nocturna (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este de: - 4.700, 00 lei. Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei pentru participare - conform prevederilor art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - prin virament bancar in contul Unitatii Militare 0232 Bucuresti, cod fiscal 4204216, respectiv cod IBAN nr. RO95TREZ7025005XXX000173 deschis la Trezoreria Sector 2, Bucuresti; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; in situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara, modelul este indicat in Formularul nr. 7 din Anexa Formulare. Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - 2.350, 00; Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % din valoarea fara T.V.A. a acestuia. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare - conform art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara modelul este indicat in Formularul nr. 10 din Anexa Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular nr. 2 din Anexa Formulare; Documentul solicitat pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular nr. 3 din Anexa Formulare; Documentul solicitat pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit. a, c^1 si d din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr. 4 din Anexa Formulare;Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular nr. 5 din Anexa Formulare;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Vicentiu Mangra - seful unitatii, Leanca Adriana - contabil sef, Gligor Dan-Nicolae - seful structurii de achizitii.Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al A.N.R.M.A.P. - completare Formular nr. 6 din Anexa Formulare; Cerinta nr. 6: persoane fizice/ juridice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire;persoane fizice/ juridice straine - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor. Documentele depuse se vor prezenta numai in traducere legalizata.Documentele necesare indeplinirii cerintei nr. 6 se vor incarca/prezenta in copie conform cu originalul.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele solicitate in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Caracteristica tehnica Rezolutie intensificator
15
Descriere: Componenta tehnica : Rezolutia intensificatorului solicitata conform Caietului de sarcini este de minim 40 linii/mm; Orice oferta cu rezolutie intensificator de minim 40 linii/mm va fi declarata conforma; Orice oferta cu rezolutie intensificator mai mica de 40 linii/mm va fi declarata neconforma; Algoritm de calcul: a. Se acorda 15 pct. pentru cea mai mare rezolutie ofertata; b. Punctajul acordat pentru Rezolutie intensificator: Pri = Rof x 15 / Rmax, unde Pri = Punctajul acordat pentru rezolutie intensificator, Rof = Rezolutie intensificator ofertata, Rmax = Rezolutie intensificator maxima ofertata. Rezolutia intensificatorului se va exprima obligatoriu in linii/mm.
Caracteristica tehnica Distanta vizualizare
15
Descriere: Componenta tehnica: Distanta de vizualizare solicitata conform Caietului de sarcini este de minim 600 m; Orice oferta cu distanta de vizualizare de minim 600 m va fi declarata conforma; Orice oferta cu distanta de vizualizare mai mica de 600 m va fi declarata neconforma; Algoritm de calcul: a. Se acorda 15 pct. pentru cea mai mare distanta de vizualizare ofertata; b. Punctajul acordat pentru Distanta vizualizare: Pdv = Dof x 15 / Dmax, unde Pdv = Punctajul acordat pentru Distanta vizualizare, Dof = Distanta vizualizare ofertata, Dmax = Distanta vizualizare maxima ofertata. Distanta de vizualizare se va exprima obligatoriu in metri.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire (Fisa de date a achizitiei, Caietul de sarcini, Formulare si modele si Clauze contractuale obligatorii) este disponibila in format electronic in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer