Achizitie publica - Contract de furnizare de surse neintreruptibile de tensiune 750 VA
Detaliu pentru invitatia numarul 333883
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333883/17.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de surse neintreruptibile de tensiune 750 VA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: (4021)203.41.22, Fax: (4021)203.41.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de surse neintreruptibile de tensiune 750 VA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de surse neintreruptibile de tensiune 750 VA
II.1.6) CPV: 31154000-0 - Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 31, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare de 600 lei, constituita prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari.Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Formularul nr. 6.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu cea a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul optarii pentru ordin de plata, contul in care poate fi depusa garantia de participare este RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016.Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: ? la sediul autoritatii contractante, pana la data deschiderii ofertelor in SEAP, vor fi transmise, in original, documentele privind constituirea garantiei de participare cu exceptia optarii pentru ordin de plata;? in SEAP vor fi transmise in format electronic documentele privind constituirea garantiei de participare.Nedepunerea acestor documente pana la data limita de depunere a ofertelor, ora stabilita de SEAP, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform prevederilor art. 33 alin 3, lit. b din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza, de catre ACHIZITOR, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Reprezentand 6% din valoarea, fara TVA, a contractului, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa in contract.Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Formularul nr. 7.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat cea de derulare a contractului. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru persoane juridice romane;I. Declaratie privind eligibilitatea (prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): cerinta obligatorie- prezentarea si respectarea prevederilor Formularului nr. 1(prezentare formular prin mijloace electronice in SEAP). Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: cerinta obligatorie- prezentarea si respectarea prevederilor Formularului nr. 2 (prezentare formular prin mijloace electronice in SEAP). Documentul pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.III. Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta (conform Ordinului nr. 314/2010): cerinta obligatorie- prezentarea Formularului nr. 3 (prezentare formular prin mijloace electronice in SEAP.IV. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006: cerinta obligatorie- prezentarea Formularului nr. 4 (prezentare formular prin mijloace electronice in SEAP). Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In vederea aplicarii prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popa Ion ? Directorul Directiei de logistica; Maruntu Felicia-Director economic; Catalin Tanase ? Consilier juridic; Danalache Lucian-Specialist achizitii, membru in comisia de evaluare.V. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: cerinta obligatorie- prezentarea Formularului nr. 5 (prezentare formular prin mijloace electronice in SEAP). Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romana. Pentru persoane juridice romane;Certificat constatator.Cerinta obligatorie: prezentare document, prin mijloace electronice in SEAP.Certificatul constatator - forma scurta, emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, emis cu maxim 2 luni inainte de data depunerii ofertelor.Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de atestare ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit si nerestrictionat, prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 14:19