Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de Truse coloana


Detaliu pentru invitatia numarul 333591
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Numar invitatie: 333591/13.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare de Truse coloana
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.MuresCod fiscal: 4323209, Adresa: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Telefon: 0265.213967, Fax: 0265.213967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 265213967, fax: +40 265213967, persoana de contact: Bota Sabin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Birou Achizii str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de Truse coloana
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Truse coloana -3 loturi, prezentate in Caietul de sarcini si in Anexa B privind loturile
II.1.6) CPV: 33162200-5 - Instrumente pentru blocul operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 444.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum total de 1952 RON impartita pe loturi conform Anexei B privind loturile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare : prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 86(1) din HG 925/2006, O.P. in contul RO97TREZ4765005XXX000181
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 1 din Sectiunea General, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 2 din Sectiunea General, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se poate prezenta oricare din formele: in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se poate prezenta oricare din formele: in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata, Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 3 din Sectiunea General, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 4 din Sectiunea General, Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Dr. Florin Gomotirceanu - manager, Ec. Puscas Cristina ?Director financiar-contabil, Olariu Chilut Cristina Andra- Sef Serviciu Aprovizionare, Bota Sabin-Sef Birou Achizitii, Campean Cornelia- economist, Dr. Adrian Balasa, Nistor Mircea - Sef Serviciu Tehnic, Pop Sorin - Sef Atelier, Szekely Zoltan -Responsabil aparatura med., Sef Serviciu fin.-contab.- Stupinean Lavinia-S-a avut in vedere modificarea art. 69 indice 1 de Legea 279/2011. Avandu-se in vedere ca autoritatea contractanta nu se afla in subordinea Consiliului Judetean nu se mentioneaza persoanele cu functie de decizie din cadrul consiliului. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic-se poate prezenta oricare din formele: in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata, Codul CAEN de pe certificat va fi in conformitate (corespondenta) cu obiectul contractului. Ofertantilor castigatori, li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, transmiterea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii certificatului.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul.- document solicitat in baza prevederilor Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale emisa de Ministerul Sanatatii.Certificat de inregistrare a echipamentelor medicale-document solicitat in baza prevederilor Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale emisa de Ministerul Sanatatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant inregistrat, vizat de organele de resort: -cerinta va fi indeplinita prin depunerea ultimului bilant contabil inregistrat vizat de organele de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalul Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani- cerinta va fi indeplinita prin prezentarea unei declaratii privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani- document solicitat in conformitate cu prevederile art. 188 din OUG 34/2006, Certificat de marcaj european (CE ) sau declaratia de conformitate -cerinta va fi indeplinita prin depunerea de Certificat de marcaj european (CE ) sau declaratia de conformitate- document solicitat in conformitate cu prevederile art. 188 din OUG 34/2006, Fotografii si descrieri ale truselor- cerinta va fi indeplinita prin prezentarea de Fotografii si descrieri ale truselor Certificat ISO9001/2008 sau echivalent- pentru indeplinirea cerintei ofertantul trebuie sa faca dovada ca este certificat cu certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, conform prevederilor art. 176 lit.6 din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer