Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare de uniforme de politie


Detaliu pentru invitatia numarul 348563
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Politia Locala Sector 2
Numar invitatie: 348563/14.06.2013
Denumire contract: Contract de furnizare de uniforme de politie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala Sector 2Cod fiscal: 17125270, Adresa: Sos. Pantelimon, nr. 27, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 0212525103/132, Fax: +40 0212525014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Pantelimon, nr. 27, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 024056, telefon: +40 0212525103/132, fax: +40 0212525014, persoana de contact: Aurel Dobrila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Pantelimon, nr. 27, sector 2, Bucuresti, Politia Locala Sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de uniforme de politie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare uniforme de politie conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 473, 282.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? Instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara conform Formularului nr. 10, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? ordin de plata, cu confirmarea sumei de catre bancaContul in care se depune garantia de participare: in contul deschis la Trezoreria Sector 2, nr. RO 05 TREZ 7025006XXX005914.- Garantia de participare se va prezenta separat, nefiind inclusa in plic.-Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse la deschidere.- Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.1. Cuantumul garantiei de participareeste pentru lotul nr. I este 6700 lei.2. Cuantumul garantiei de participareeste pentru lotul nr. II este 665 lei.3. Cuantumul garantiei de participare estepentru lotul nr. III este 1145 lei.- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documentul care atesta dovada constituirii garantiei (Conform pct.1 ? Modul de constituire al garantiei de participare) insotit de Formularul nr. 11.Cursul de schimb la care se face echivalentul lei/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a anuntului de participarePerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, conform art. 85, alin. b) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi egala cu durata contractului, conform Formularului nr. 11 (pentru IMM 50% - dovada cu documentele prevazute in Legea nr. 346/2004).Modalitati de constituire: in termen de 5 zile de la semnarea contractului, prin instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform, art. 90 alin. 1 HG 925/2006, cu modificari ?i completari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorI. Art. 180- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)II. Art. 181Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Formularul 2 Sectiunea Formulare(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: Oferta poate fi respinsa in oricare situa?ie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006.NOTA: Documentele se vor prezenta in original, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)III..Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau in copie conform cu originalul. Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in careeste prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.IV. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau in copie conform cu originalul. Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in careeste prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)V.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4).VI. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, de evitarea conflictului de interese, conform art. 69^1din OUG 34/2006 (Formularul 17).Persoane cu functie de decizie in cadrul Politie Locale Sector 2 Bucuresti: Aurel Dobrila ?Director General , Gheorghe Pascu ? Director Adjunct, ZarnoianuEugenia ? Sef Serviciu Financiar si Licitatii, Mitu Petre -Director Logistica.Membrii comisiei de evaluare: 1. Gheorghe Pascu ? presedintele comisiei de evaluare, Director Adjunct2. ZarnoianuEugenia ? membru, Sef Serviciu Financiar si Licitatii3. Lefter Doinita ? membru, Consilier, Serviciu Financiar si Licitatii, 4. Barbu Mirela Mihaela ? membru, Consilier, Serviciu Financiar si Licitatii, 5. Dolcu Leonardo ? membru, Sef Serviciu Administrativ, 6. Cozariuc Simona- membru, Consilier Juridic.VII. Certificat privind calitatea de participant la procedura(Formularul 3). Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator trebuie sa certifice, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat codul CAEN corespunzator obiectului prezentei achizitii publice.a) Certificatul constatator trebuie sa fie prezentat in original, copie legalizata si copie conform cu originalul, emis de ORCconform art. 5 din Ordinul 509/2011.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Cerinta nr. 2Bilantului contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organeleCompetente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati .Minim o recomandare din partea beneficiarilor.Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprizandsubcontractati(daca este cazul ).Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: Lista cuprinzand subcontractantii, Formularul 11, insotit de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Prezentarea de mostre de produs in cadrul procedurilor de achizitie ca propunere tehnica vor fi insotite de certificate de conformitate si buletine de analiza, emise de un laborator specializat, pentru materiile prime si auxiliare folosite la confectionarea acestora. Prezentarea unui certificat de atestare a implementarii sistemului de managementul al calitatii ISO 9001 sau echivalent, Documentele se vor prezenta in original sau copie cu mentiunea conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer