Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare dezinfectanti - lotul 1 cu produse neadjudecate initial


Detaliu pentru invitatia numarul 340746
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL SIGHISOARA
Numar invitatie: 340746/10.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare dezinfectanti - lotul 1 cu produse neadjudecate initial
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL SIGHISOARACod fiscal: 4323403, Adresa: Str. Zaharia Boiu nr.40-42, Sighisoara, Telefon: 0265/771656, Fax: 0265/774006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Zaharia Boiu nr.40, Sighisoara, Romania, cod postal: 545400, telefon: +40 265771656, fax: +40 26574006, Pavilionul Administrativ et. I - Secretariat. Persoana de contact: ADRIAN BUICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Zaharia Boiu nr.40, Sighisoara, Pavilionul Administrativ etI-II, Compartimentul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare dezinfectanti - lotul 1 cu produse neadjudecate initial
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in furnizarea / livrarea la sediul autoritatii contractante a cantitatilor de dezinfectanti descrisi mai jos astfel respectiv lot 1 cu 2 produse: 1.Dezinfectant pentru dezinfectia suprafetelor, a lenjeriei , a veselei si altor dispozitive rezistente la clor - 50.000 tablete din care sa rezulte 250.000 litri sol. lucru2.Dezinfectant detergent de nivel inalt pentru instrumente chirurgicale si endoscoape, lichid concentrat sau pulbere 250 litri/kg solutie concentrata din care sa rezulte 25.000 litri sol. lucru
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare trebuie sa fie valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea in conf. cu prev.OUG 34/2006 cu modificarile si completarile in vigoare - Cerinta minima obligatorie: completare formulare A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 in conf. cu prev.OUG 34/2006 cu modificarile si completarile in vigoare - Cerinta minima obligatorie: completare formular B.3.Ofertantii vor prezenta certificatul de participare cu oferta independenta conf Ord. 314/2006.-Cerinta minima obligatorie - completare formular 8.4.Ofertantul, subcontractantul/tii respectiv tertul sustinator/ri sau ofertantul asociat vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in prev. art.69 indice 1 din OUG 34/2006.Cerinta minima obligatorie - completare formular 9.Persoane cu functie de decizie in cadrul Spitalului Municipal Sighisoara pe linia derulare, organizare si finalizare procedura: Manager General - Dr. Alexandru Strat ; Director Financiar Contabil - Ec. Zablau Anca ; Consilier juridic - Aroneasa Florin ; Bardas Calin - economist ; Buica Adrian - sef Compartiment Achizitii Publice ; Muntean Adriana - economist birou financiar ; Dracea Maria - asistenta SPCIN si dr. Tanaszi Sarlota Katona in cadrul serviciului SPCIN.5.Certificat fiscal cu plata datoriilor fata de bugetul local emis de primaria de pe raza de activitate a ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat fiscal cu plata datoriilor fata de bugetul de stat emis de ANAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Cerinta minima obligatorie completare formular 12 C 1.Persoane juridice/fizice romane : Cerinta minima obligatorie - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(certifcat ORC) si Autorizatie de Functionare emisa de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de import depozitare si comercializare si Certificat de inregistrare emis de Ministerul Sanatatii pentru produsele oferite.2.Persoane juridice /fizice straine - Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare sau atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale care sa contina prevederile art 185 lit c) din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora. 2.Acord de asociere 3.Acord subcontractant. 1.Certificat ISO al distribuitorului pentru produsele ofertate in conformitate cu prevederile art.191 din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer