Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare diverse produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 345078
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM INCHIS TG.MURES
Numar invitatie: 345078/11.04.2013
Denumire contract: contract de furnizare diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM INCHIS TG.MURESCod fiscal: RO 4323144, Adresa: TG.MURES, STR, RETEZATULUI, NR. 7, Targu Mures, Telefon: +40 0265261565, Fax: +40 0265221797
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TG.MURES, STR, RETEZATULUI, NR. 7, Targu Mures, Romania, cod postal: 540068, telefon: +40 0265261565, fax: +40 0265221797, persoana de contact: RAMONA UILACAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Tg. Mures, str. Retezatului, nr. 7, loc. Tg. Mures, jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: diverse produse alimentare
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 313.4 - 251, 628.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
0lot 1 - 450 lei, lot 2 - 2000 lei, lot 3 - 15 lei, lot 4 - 3 lei, lot 5 - 25 lei, lot 6 - 40 lei, lot 7 - 2 lei, lot 8 - 10 lei, lot 9 - 3 lei, lot 10 - 6 lei. Termenul de valabilitate: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei. Mod de constituire: conform prevederilor art. 86, alin. 1 din HG nr. 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO90TREZ4765005XXX000210, deschis la Trezoreria Tg. Mures. Neprezentarea constituirii garantiei de participare la deschiderea ofertelor duce la respingerea acesteia. In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului, potrivit art. 278.1 din OUG 34/2006, din garanta de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: lot 2 - 1973, 60 lei. Echivalenta leu/alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se constituie conform art. 90 din HG nr. 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO90TREZ4765005XXX000210, deschis la Trezoreria Tg. Mures, CIF 4323144.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie de eligibilitate - completare formular anexa 12 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular Anexa 23. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completare formular anexa 34. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 4 (persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante sunt: Mihai Habalau - director, Stelian Romonti - sef serviciu economico-administrativ, Veres Ilona - sef birou logistica, Pojan Clad - consilier juridic, Uilacan Ramona - ofiter achizitii, Vega Mihaela - responsabil viza CFP) Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic (se vior depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer