Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare: Dotari cu echipamente specifice, aferente proiectului: ?Lucrari de modernizare cladiri, retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.R.R.N.P.A.H Urlati?


Detaliu pentru invitatia numarul 338949
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pt. Pers. Adulte cu Handicap Urlati
Numar invitatie: 338949/06.11.2012
Denumire contract: Contract de furnizare: Dotari cu echipamente specifice, aferente proiectului: ?Lucrari de modernizare cladiri, retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.R.R.N.P.A.H Urlati?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pt. Pers. Adulte cu Handicap UrlatiCod fiscal: 24930531, Adresa: str. Valea Nucetului, nr. 117, Urlati, Telefon: +40 0344860102, Fax: +40 0344860102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Centrul de Recuperare si Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Handicap, str. Valea Nucetului nr. 117, Urlati, Romania, cod postal: 106300, telefon: +40 0344860102, fax: +40 0344860102, persoana de contact: Stanciu Aurelian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul de Recuperare si Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Handicap, str. Valea Nucetului nr. 117, Urlati, Romania, cod postal: 106300, telefon: +40 0344860102, fax: +40 0344860102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare: Dotari cu echipamente specifice, aferente proiectului: ?Lucrari de modernizare cladiri, retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.R.R.N.P.A.H Urlati?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in furnizarea, montarea/instalarea, punerea in functiune si instruirea personalului pentru dotarile cu echipamente specifice, impartite pe 3 loturi, in cantitatile si conform specificatiilor tehnice mentionate in Caietul de sarcini si in Fisele tehnice.LOT 1 - APARATE ELECTRICE DE UZ CASNIC;LOT 2 ? MOBILIER SI ECHIPAMENT DE BUCATARIE si LOT 3 ? MOBILIER PENTRU DORMITOR39710000-2 Aparate electrice de uz casnic (Rev.2)39141000-2 Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)39143100-7 Mobilier pentru dormitor (Rev.2)
II.1.6) CPV: 39710000-2 - Aparate electrice de uz casnic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 413, 355.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare in cuantum de: - 5000 lei pentru LOTUL 1- 1400 lei pentru LOTUL 2- 1700 lei pentru LOTUL 3Se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006, precum si prin depunerea la casierie a sumei in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se opteaza pentru depunerea garantiei prin virament bancar contul IBAN este: RO87 TREZ 5245026XXX001185, deschis la Trezoreria Mizil.In cazul in care CNSC respinge ca nefondata contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, sumele calculate in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. nr. 34/2006Nota: Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciaresau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Cerinte obligatorii: - se va prezenta completat Formularulnr. 3 ?Declaratie privind eligibilitatea? sectiunea FormulareCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. nr. 34/2006Nota: Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciaresau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Cerinte obligatorii: se va prezenta completat Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006? sectiunea Formulare.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii procedurii de atribuire.Observatie: Daca operatorul economic beneficiaza de inlesniri la plata impozitelor si taxelor, cum ar fi, de exemplu, esalonarile sau amanarea platilor, acordate de catre institutiile imputernicite (ANAF) nu se considera datorii decat in cazul in care graficele de esalonare sau noile date scadente nu sunt respectate.Cerinte obligatorii: Se vor prezenta Certificate constatatoarein conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit :3.1 Certificat fiscal emis de organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;3.2 Certificat fiscal emis de organele competente ale Administratiei Publice Locale privind plata obligatiilor bugetare catre bugetuladministatiei publice locale - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr.4?Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr34/2006?Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Panait NiculinaPirlogea MarianaStanciu AurelianRaucea CameliaIon Marian IonAceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertant in?Lista privind subcontractantii? si de tertul sustinator daca este cazul. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul nr. 7 ?Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006? sectiunea Formulare.Cerinta nr. 5Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul nr. 6 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din sectiunea Formulare.Cerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul nr. 5 din sectiunea Formulare. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane.Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straine.Se vor prezenta documente care sadovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident -din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraOfertantul, trebuie sa faca dovada unei situatii economico-financiare stabile. In acest sens, se solicita declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.NOTA: Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si / sau profesionala.Se va prezenta ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani? continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare cu cele care fac obiectul prezentului contract.Copiile vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care contractul este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta copia acestuia insotita de traducerea legalizata in limba romana. Se vor prezenta ? in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ? Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI CALITATII DIN SERIA ISO 9001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Nu se admit ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP si de la sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer