Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare dotari in cadrul proiectului ,,Reabilitarea, modernizarea si dotarea scolilor speciale din judetul Iasi", cod SMIS 3381


Detaliu pentru invitatia numarul 338656
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL IASI
Numar invitatie: 338656/01.11.2012
Denumire contract: Contract de furnizare dotari in cadrul proiectului , ,Reabilitarea, modernizarea si dotarea scolilor speciale din judetul Iasi", cod SMIS 3381
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL IASICod fiscal: 4540712, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Telefon: 0232/235.100, Fax: 0232/214.425, 210.336;
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania, cod postal: 700075, telefon: +40 232235100, fax: +40 232214425, persoana de contact: Anca Muscheru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare dotari in cadrul proiectului , ,Reabilitarea, modernizarea si dotarea scolilor speciale din judetul Iasi", cod SMIS 3381
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea, montarea, punerea in functiune, instalarea si instruirea personalului utilizator la sediul fiecarui obiectiv de investitii a dotarilor (echipamente didactice pentru pregatire profesionala) aferenteproiectului?Reabilitarea, modernizarea si dotarea scolilor speciale din judetul Iasi? COD SMIS 3381, in conformitate cu specificatiile tehnice prevazute in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 42700000-3 - Utilaje pentru productia de textile, de imbracaminte si de piele (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 334, 399.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de 3.452, 90 lei pentru LOTUL I si3.235, 08 lei pentru LOTUL II si se va constitui, conform art. 86 alin. 1 din HG nr. 925/2006: prin virament in contul Consiliului Judetean Iasi nr. RO72TREZ4065006XXX000459, CF: 4540712, Trezoreria Municipiului Iasi ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Anexa7.2.2.11). Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.1 si Anexa 07.2). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prezinta Declaratia mentionata anterior.Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia de participare, ofertantul pierzand o parte din suma constituita, atunci cand aceasta din urma se afla in situatia prevazuta la art.278^1, alin.(1), respectiv : - Pentru LOTUL I ? 1.726, 45 lei- Pentru LOTUL II ? 1.617, 54lei
Garantie de buna executie
GBE se va const. in cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, conform art. 90 alin. (1) ?i (2) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Anexa 7.2.2.19 ? Model garantie de buna executie), care devine anexa la contract. Daca partile convin, GBE se va putea constitui si conf. alin. 3 al art. 90/HG 925/2006.GBE trebuie constituita in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contr. de catre ambele parti, sub sanct rezilierii acestuia.Peri. de valab. a gar. va fi pana la data 17.07.2013. Ofertantii tip IMM care indepl. prevederile legisl. in vig. (Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu mod.si compl. ulter.), beneficiaza de reducere de 50%a cuantumului GBE (pentru a benef. de aceasta red. ofertantii vor depune doc. prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asoc. sunt IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A); In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 180.-Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B);Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 181 lit. a, c^1 si d.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, 2.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C), In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.;
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^); Pers.care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: - Cristian Mihai Adomnitei-Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Victor Chirila- Vicepre?edinte Consiliul Jude?ean Ia?i, Victorel Lupu-Vicepre?edinte Consiliul Jude?ean Ia?i, Lacramioara Vernica-Secretarul Judetului Iasi, Maria Poraico- Directia Juridica- Director Executiv, Dumitru Cantemir- Directia Economica, Sef Serviciul Financiar Contabil, Cristina Teodora Jinga ?Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila - Director Executiv, Ionela Laura Pastravanu- Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila -Manager Proiect, Elena Bejan ? Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila- Serviciul Proiecte si Dezvoltare Durabila, Consilier, Anca Muscheru- Directia Achizitii Publice -Director Executiv, Mihai Iftimiei- Directia Achizitii Publice, Sef ServiciulAchizitii Publice si Contracte, Ana Maria Vornicu ?Directia Achizitii Publice ? Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Consilier, - Consilieri judeteni : Adascalitei Constantin, Aivanoaei Constantin Alin, Apavaloae Dinu, Baciu Mihai, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Chirila Victor, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupascu Vasile, Lupu Magdalena, Lupu Victorel, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Popa Silviu Florin, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.- Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractui ce urmeaza a fi atribuit.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita demonstrarea situatiei economice si financiare prin prezentarea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani in original, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de derulare a contractului, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Valoarea finala certificata reprezinta pretul final platit de beneficiar pentru livrarea produselor respective.Aceasta va fi indicata in lei., Perioada de derulare a contractului se va indica prin mentionarea lunii si anului in care contractul a fost semnat si, respectiv, livrarea produselor a fost efectuata . Cota de participare a ofertantului reprezinta proportia din valoarea finala a contractului corespunzatoare participarii acestuia la contractul respectiv. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, iar doi sau mai multi asociati au participat in comun si la realizarea contractului adus ca referinta, cota de participare se va calcula in ansamblu, indicandu-se si cotele de participare individuale., In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii produselor se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a ofertantului sau, daca in tara de nationalitate a acestuia nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatele/documentele respective trebuie sa includa toate informatiile necesare pentru a permite comisiei de evaluare sa aprecieze corespondenta acestora cu informatiile furnizate in Lista contractelor prestate, precum si corectitudinea acestor informatii., Cerinta nr. 21. Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ania efectuat cel putinun (1) contract, pe fiecare lot ofertat in parte, avand ca obiectlivrarea de produse similare. Data de referinta pentru calcularea ultimilor 3 ani este data depunerii ofertelor.2) Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie, din partea beneficiarului, in copie lizibila cu men?iunea , ,conform cu originalul?, care sa confirme livrarea de produse similare., Cerinta nr. 3In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului este obligata sa prezinte urmatoarele documente in original: Anexa 7.2.2.12A, Anexa 7.2.2.12B^2, Anexa 7.2.2.12B^1, Anexa 20 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, Anexa nr. 22 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ?LISTA privind personalului angajat si al cadrelor de conducere, Anexa nr. 20^1 - Angajament Tert sustinator tehnic si profesional., Cerinta nr. 4-Lista cuprinzand subcontractantii-Acordurile de subcontractare, daca este cazul. Ofertantii vor prezenta Anexa 7.2.2.12G, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare, daca este cazul. Pentru fiecare subcontractant declarat se vor prezenta documente cu privire la resursele materiale si umane care vor fi implicate in contractul ce urmeaza a fi indeplinit si Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^). Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer