Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare dotari (mobilier) necesare implementarii proiectului ?Rivulus Pueris - reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din Baia Mare?


Detaliu pentru invitatia numarul 344794
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALA
Numar invitatie: 344794/04.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare dotari (mobilier) necesare implementarii proiectului ?Rivulus Pueris - reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din Baia Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 14728757, Adresa: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Telefon: +40 0262211949, Fax: +40 0262211959
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Romania, cod postal: 430406, telefon: +40 262/211949, fax: +40 262/211959, persoana de contact: GHERMAN LIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul administrativ al SPAS din Baia Mare, strada Dacia, nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare dotari (mobilier) necesare implementarii proiectului ?Rivulus Pueris - reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din Baia Mare?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de dotari de specialitate (mobilier) necesare implementarii proiectului ?Rivulus Pueris - reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din Baia Mare?Nr. Crt. Denumire UM Cant Furnizor / Producator Fisa Tehnica (Conform fisier caracteristici tehnice atasat)0 1 2 3 6 71 Cuier Buc 6612 Dulap Buc 36112173 Dulapior Buc 43184 Dulap bucatarie Buc 1545 Dulap bucatarie suspendat Buc 656 Etajera Buc 4867 Raft Buc 578 Masa birou Buc 58199 Masa club Buc 10910 Masa Buc 201011 Masa sedin?e Buc 12012 Masa copii/tineri Buc 201113 Masuta Buc 21314 Canapea medicala Buc 11415 Scaun directorial Buc 22116 Scaun Buc 145122217 Canapea medicala Buc 11618 Fotoliu Buc 41519 Paravane mobile Buc 42320 Tabla clasa Buc 124TOTAL
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare1.838, 60 lei, respectiv 2% din valoarea estimata. Valabilitatea de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire: 1)virament bancar sau instr.de garantare emis de o societ. bancara sau de asigurari, in original. Scrisoare de garantie bancara.2)OP in contul RO 25TREZ 4365006XXX000124-Trezoreria Baia Mare, cod fiscal: 147287573) Numerar depus la casieria centrala a institutiei ;IMM - conform Legii nr.346/2004.In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoarecursul eurorinfo al lunii martie 2013, respectiv 4, 3712 lei/euro
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din pretul contractului fara TVA, in conformitate cu art 89 alin 2 din HGR. 925/2006. Se va depune in original, astfel: a)- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006; b)- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretulcontractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareNota: Persoane cu functii de decizie sunt : Viceprimari: Ludescher IstavanIozsef si Dumitru Matei, Consilieri Locali: Ardelean Teodor, Bondici Serban Marius, Boros Rodica, Bota Calin Ioan, Cozoplean Ciprian Marius, Campan Mihaela, Ghinea Laura Teodora, Grumaz Dan Andrei, Hofer Gabriela, Ilie Tudorel Danut, Lupsa Stefan, Mandra Ioan, Micle Ioan Radu, Moga Liliana Reghina, Moroz Mihai, Muresan Dorel Grigore, Popa Adrian Vasile, Pop Stefan, Parvu Ionut Rares, Rob Marinel, Vida NoemiConducerea SPAS Baia MareGavra Bogdanel - Director general SPAS - aproba Raportul procedurii si semneaza contractul de furnizareLia Gherman ? director general adjunct - responsabil organizare si finalizare procedura de achizitie publica, Lucia Stoica - Sef serviciu financiar - viza CFP si contrasemneaza contractul de furnizareOprisan Monica - Sef serviciu juridic resurse umane - contrasemneaza contractul de furnizareSefi servicii: Rat Cornelia, Moldovean Stelian, Godja Mariana, Cozma Voichita, Munteanu Flaviu si Ilies AlexandruCoordonaroti activitate crese: Motiu Olimpia, Lodin Lucia, Mihut Anico, Cojocarul AnutaComisia de evaluare a ofertelorGherman Lia - presedintele comisiei de evaluare - director general adjunct SPASStef Mirela- membru comisia de evaluare - inspector SPASAnania Ancuta - membru comisia de evaluare - consilier SPASDanci Anca - membru supleant comisie de evaluare ? inspector de specialitate SPASPop Gabriel - membru supleant comisie de evaluare ? consilier asistent SPASAceasta cerinta se aplica atat pentru subcontractant cat si pentru tert-ului sustinator, conform OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ( Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura6. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, 7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, se accepta, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) sa fie de cel putin: echivalentul in lei a valorii estimate a contratului de achizitiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse similare prezentei achizitii, a caror valoare sa fie cel putin 90.000 lei, fara TVA., Cerinta nr. 2Prezentarea dedescrieri care au atasate fotografii ale produselor care fac obiectul prezentei achizitii publice, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucruPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 18:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer