Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare dotari pentru proiectul : ?Infiintare centru de informare si marketing turistic in comuna Dumitrita, judetul Bistrita-Nasaud?


Detaliu pentru invitatia numarul 353301
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Dumitrita (Primaria comunei Dumitrita)
Numar invitatie: 353301/02.09.2013
Denumire contract: Contract de furnizare dotari pentru proiectul : ?Infiintare centru de informare si marketing turisticin comuna Dumitrita, judetul Bistrita-Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dumitrita (Primaria comunei Dumitrita)Cod fiscal: 15050988, Adresa: jud.Bistrita-Nasaud, str.Principala nr.145 com Dumitrita, Dumitrita, Telefon: 0263271768, Fax: 0263271768
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: jud.Bistrita-Nasaud, str.Principala nr.145 com Dumitrita, Dumitrita, Romania, cod postal: 427037, telefon: +04 263271756, fax: +40 263271768, persoana de contact: Vasile-Ioan Moga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: jud.Bistrita-Nasaud, str.Principala nr.145 com Dumitrita, Dumitrita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare dotari pentru proiectul : ?Infiintare centru de informare si marketing turisticin comuna Dumitrita, judetul Bistrita-Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare dotari, in cadrul proiectu ?Centru de informare turistica in comuna Dumitrita, judetul Bistrita-Nasaud?.Numar total de loturi = 4, dupa cum urmeaza: LOTUL 1: Achizitie material publicitareLOTUL 2: Achizitie echipamente de informatice si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor softwareLOTUL 3: Achizitie mobilierLOTUL 4: Achizitie pachete software si sisteme informatice (active necorporale)
II.1.6) CPV: 22100000-1 - Carti, brosuri si pliante tiparite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 234, 577 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este Lot 1:1.200 lei, Lot 2:500 lei, Lot 3:500 lei, Lot 4:2.400 lei (data la care se face echivalenta lei / alta valuta este cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor).1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO27TREZ1015006XXX000197, deschis la Trezoreria Bistrita) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-2, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse. 4. In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa depusa in numele asocierii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA, se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului.Garantia de buna executie se poate constitui, conform art. 90 din HG 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (alin. 1)sau prin depunere la casierie a sumei in numerar (alin. 2).Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 (alin. 4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 3 - Declaratie privind eligibilitatea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. a) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 4. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"; - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice(conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare)din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Cerintele privind datoriile sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu siau indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul ofertelor, in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.3. Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: - sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.3.1 Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in conformitate cu Formularul 6.3.2 Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in conformitate cu Formularul 5.3.3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in conformitate cu Formularul 7.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Moga Vasile-Ioan ? primar, Nica Petronel-Vasile-viceprimar; Boiangiu Raluca Clara ? secretar; Botarla Adriana Maria ? contabil; Nutiu Adrian Sorin ? responsabil achizitii; Moldovan Grigore-consilier principal; Bolfa Emil, Bota Vasile, Bota Ioan, Circu Dumitru, , Luca Claudiu Dumitru, Moldovan Ionel, Muresan Mihaela, Muthi Marius_Marinel, Stoicescu Letitia, Ucherenciuc Ilie, Vantu Constantin, Anca Flavius Costel? consilieri locali.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractor declarat prin oferta. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art. 69A1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 3 - Declaratie privind eligibilitatea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. a) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 4. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"; - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice(conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare)din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Cerintele privind datoriile sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu siau indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul ofertelor, in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.3. Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: - sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.3.1 Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in conformitate cu Formularul 6.3.2 Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in conformitate cu Formularul 5.3.3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in conformitate cu Formularul 7.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Moga Vasile-Ioan ? primar, Nica Petronel-Vasile-viceprimar; Boiangiu Raluca Clara ? secretar; Botarla Adriana Maria ? contabil; Nutiu Adrian Sorin ? responsabil achizitii; Moldovan Grigore-consilier principal; Bolfa Emil, Bota Vasile, Bota Ioan, Circu Dumitru, , Luca Claudiu Dumitru, Moldovan Ionel, Muresan Mihaela, Muthi Marius_Marinel, Stoicescu Letitia, Ucherenciuc Ilie, Vantu Constantin, Anca Flavius Costel? consilieri locali.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractor declarat prin oferta. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art. 69A1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani cu exercitii financiare incheiate (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie mai mare sau egala cu: Pentru Lotul 1 - 123.604 lei;Pentru Lotul 2 - 52.144 lei;Pentru Lotul 3 ? 51.208lei;Pentru Lotul 4 ? 242.198lei.Se va completa Formularul 8 - Informatii generale, in original. Se vor prezenta documente edificatoare in ceea ce priveste indeplinirea cerintei privind media cifrei de afaceri globale. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului. Astfel, Formularul 8 - Informatii generale va fi completat de catre fiecare asociat in parte, precum si un formular centralizator pe asociere.Valorile vor fi exprimate in lei.Nota: Capacitatea economico- financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186, alin. (2) din OUG 34/2006 modificat prin Legea 193/2013, publicata in MO nr. 387/28.06.2013. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm a al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.Pentru ofertantii din categoria IMM - urilor, se va tine cont de facilitatile oferite de Legea 346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Lista trebuie sa contina livrari similare efectuate in baza unui contract in valoare de minim: Pentru Lotul 1 ? 61.802 lei;Pentru Lotul 2 ? 26.072 lei;Pentru Lotul 3 ? 25.604 lei;Pentru Lotul 4 ? 121.099 lei.Operatorul economic va prezenta Formularul 9 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, in original. Operatorul economic va prezenta Formularul 10 - Experienta similara (completat pentru contractul similar), in original.Se vor atasa documente suport recomandare/ certificat constatator/proces verbal de receptie/alte documente relevante prin care se poate demonstra experienta similara, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Astfel, Formularul 9 va fi completat de catre fiecare asociat in parte, precum si centralizat pe asociere. Este obigatorie pastrarea continutului formularului solicitat pentru evaluarea respectarii cerintei, inclusiv a notelor/ mentiunilor din acesta. De asemenea, este obligatorie completarea tuturor rubricilor/informatiilor solicitate, fie prin completarea informatiilor solicitate, fie prin mentiunea ?nu este cazul?, dupa caz. Certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentrudomeniul aferent obiectului contractului. Aceasta trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2013 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer