Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE DOTARI SI ECHIPAMENTE IT AFERENTE PROIECTULUI ,, REABILITARE GRUP SCOLAR CORBENI , COMUNA CORBENI , JUDETUL ARGES ,, .


Detaliu pentru invitatia numarul 322827
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Corbeni (Primaria Comunei Corbeni)
Numar invitatie: 322827/27.03.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE DOTARI SI ECHIPAMENTE IT AFERENTE PROIECTULUI , , REABILITARE GRUP SCOLAR CORBENI , COMUNA CORBENI , JUDETUL ARGES , , .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corbeni (Primaria Comunei Corbeni)Cod fiscal: 4122051, Adresa: Localitatea Corbeni, sat Corbeni, judetul Arges, Corbeni, Telefon: 0248730236, Fax: 0248730236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Corbeni, sat Corbeni, judetul Arges, Corbeni, Romania, cod postal: 117275, telefon: +40 248730236, fax: +40 248730236, persoana de contact: Daniel Dincuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Corbeni , sat Corbeni , nr.6 , judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE DOTARI SI ECHIPAMENTE IT AFERENTE PROIECTULUI , , REABILITARE GRUP SCOLAR CORBENI , COMUNA CORBENI , JUDETUL ARGES , , .
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA DE DOTARI PENTRU PROIECTUL , , REABILITARE GRUP SCOLAR CORBENI , COMUNA CORBENI , JUDETUL ARGES .
II.1.6) CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 261, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 4000 LEI , valabila 90 de zile .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE DE ART 69 DIN OUG 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE .Persoane desemnate cu functii desemnate in derularea si aprobarea procedurii de atribuire : Pristavu Eugen - inspector , Giulea Mariana - Jurist, Vacaru Ioana - Secretar , Tonoiu Catalina - Inspector , Handuc Eugen - Inspector . CERTIFICAT CONSTANATOR DE LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI SAU COIPE LEGALIZATA CU MENTIUNEA , , CONFORM CU ORIGINALUL , , Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele? original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele- original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in traducere legalizata) - copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulCertificat de participare cu oferta independenta conf Ord. nr.314/2010 .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil , vizat si inregistrat la organele fiscale competente - copie vizibila cu mentiunea conform cu originalulINFORMATII GENERALE PRIVIND CIFRA DE AFACERI - original .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI IN ULTIMII TREI ANI SOLICITARE CERTIFICAT DE INDEPLINIRE A STANDAREDELOR DE CALITATE SI DE PROTECTIA MEDIUNUI
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer