Achizitie publica - Contract de furnizare echipament de serviciu
Detaliu pentru invitatia numarul 341309
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341309/21.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare echipament de serviciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Veteran Turcanu, nr.61, Vaslui, Romania, cod postal: 730036, telefon: +40 235361437, fax: +40 235361437, persoana de contact: Directia silvica Vaslui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Veteran Turcanu, nr.61, Vaslui, Romania, cod postal: 730036, telefon: +40 235361437, fax: +40 235361437, autoritate contractanta : Directia silvica Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si activitati conexe acesteia)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare echipament de serviciu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imbracaminte de serviciu
II.1.6) CPV: 18222000-1 - Haine de serviciu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 4321 lei , curs de referinta BNR lei/euro valabil la data publicarii invitatiei de participare . Perioada de valabilitate 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor ofertelor.Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei.Se poate constitui prin una din modalitatile: -virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune la sediul autoritatii contractante la data limita stabilita de primire a ofertelor ;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante ;
-ordin de plata.In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru primireaofertelor cf. art 86, alin.6 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea contractului atribuit, fara TVA.Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei.Se poate constitui prin una din modalitatile : scrisoare de garantie bancara de buna executie;
- Depunere numerar la casieria autoritatii contractante ; - retineri succesive din facturi partiale , in conditiile respectarii prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare formulare: -Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006-Certificat pentru depunerea de oferta independenta cf.ord.314/2010Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt :1.Popoiu Dumitru2.Sirbu Vasilica3.Sandu Sorina4.Idriceanu Catalin5.Rusu VasileCertificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei stabilite pentru depunerea ofertelor Certificat constatator emis de ORC , din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, producerea sau furnizarea de produse solicitate prin documentatia de atribuire , in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine vor respecta prevederile art.182 din OUG 34/2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Ultimul bilant contabil depus-Informatii privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de cel putin 432120 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Experienta similara.Formular"Lista principalelor livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani".Ofertantul trebuie sa faca dovadaca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare cu cele ce fac obiectul prezentei proceduri in valoare de minim 216060 lei.Prezentare de mostre ale produselor corespunzatoare la sediul autoritatii contractante. Mostrele din fiecare produs vor fi etichetate corespunzatorCompletare formular"Experienta similara".Nivelul experientei similare este stabilit conform prevederilor art.9 din HG 925/2006.-Informatii privind personalul tehnic de specialitate-Formular"Acord de asociere"-daca este cazul -prezentare certificat ISO 9001 sau echivalente valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 10:30