Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare echipament militar


Detaliu pentru invitatia numarul 338156
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: U.M. 0854 Falticeni
Numar invitatie: 338156/24.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare echipament militar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 0854 FalticeniCod fiscal: 4244679, Adresa: O.P. 1 , C.P. 19 , Falticeni, jud Suceava, Falticeni, Telefon: 0230-541660, Fax: 0230-541660
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare echipament militar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie echipament militar destinat echiparii efectivelor de elevi
II.1.6) CPV: 35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 439.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1=46 lei, lot2=261 lei, lot3=139 lei, lot4=94 lei, lot5=73 lei, lot6=14 lei, lot7=327 lei, lot8=41 lei, lot9=26 lei, lot10=95 lei.Garantia de participare va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 60 de zile de la data limita pentru depunere a ofertelor. Lipsa garantiei de participare conduce la descalificarea ofertantului.Mod de constituire?se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, prin una din urmatoarele forme: - sub forma de scrisoare de garantie bancara, emisa in favoarea autoritatii contractante, exprimata in lei sau echivalent euro, eliberata de catre o societate bancara sau de asigurari din Romania sau dupa caz din strainatate. In cazul scrisorilor de garantie emise de o societate bancara sau de asigurari din strainatate se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.-cu ordin de plata prin virarea sumei in contul de virament nr. RO72TREZ5935005XXX000070 deschis la Trezoreria Falticeni.-prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatii in cazul in care valoarea garantiei este redusa ca valoare.Dovadaconstituirii G.P. se face prin transmiterea documentului in format electronic, odata cu celelalte documente de calificare, prin intermediul SEAP(online).Totodata, dovada constituirii G.P.se va depune si in original la sediul A.C., pana la termenul limita de primire a ofertelor. A.C.aplica prevederile Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata, ofertantii avand posibilitatea de a constitui garantia de participare la procedura, in cuantum de 50% din valoarea solicitata, in situatia in care fac dovada indeplinirii conditiilor precizate la art. 3 si 4 din legea anterior mentionata.In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform prevederilor art.278^1 din O.U.G. 34/2006
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie.2.Garantia de buna executie se constituie prin: a)un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante;b)virament bancar , prin O.P. in contul RO72TREZ5935005XXX000070 deschis la Trezoreria Falticeni;c)in cazul in care valoarea g.b.e. este redusa ca valoare, constituirea acesteia se poate face prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;d)prin retineri suscesive din sumele datorate pentru facturi partiale.3.Cuantumul g.b.e. va fi de 5% din valoareacontractului de furnizare incheiat, fara T.V.A.4.In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, g.b.e. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. In acest sens acestia vor prezenta documentele prevazute de Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul 1).b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul 2).NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic se afla sub incidenta prevederilor art. 180 si/sau art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi exclus de la procedura.c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 3).d)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor: ?Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara)?Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia deImpozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele prezentate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art.116 alin.9 C. pr. fiscala.e) certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr.4)f) declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69*1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu formularul numarul 5 din sectiunea formulareNOTA pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul U.M. 0854 Falticeni: Hopu Costel Laurentiu - comandant, Postelnicu Ionel-loctiitor, comisia de evaluare: Hatmanu Stefan, Apetrei Liliana, Marincuta Paul, Turculet Mircea, Mateiciuc Catalin, Condur Ion, Bujor Carmen, Andriu Viorel, Paduraru Petru Pentru persoane juridice romane: Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertei, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul din care sa rezulte ca : ?obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achiizitiei ;?nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei ;?nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice ;NOTA: Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane fizice romane : Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil incheiat la 31.12.2011 (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., 2.Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similaraSe va completa in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea formulare din cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 7).Daca este cazul, ofertantii vor prezenta o lista cuprinzand subcontractantii, precum si acordurile de subcontractare incheiate cu acestia, in conformitate cu Formularul nr. 8 cu anexa din cadrul sectiunii Formulare a documentatiei de atribuire., 2. Declaratie pe proprie raspundere privind informatii referitoare la personalul de specialitate responsabil direct de indeplinirea contractului de achizitie, in conformitate cu Formularul nr. 9 din cadrul sectiunii Formulare din cadrul documentatiei de atribuire., 3.Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor identificata clar prin referire la specificatiile tehnice din caietul de sarcini. Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale? SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer