Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare echipament oftalmologic pentru obiectivul de investitie: ?Modernizare, dezvoltare si echipare a ambulatoriului de specialitate la Spitalul Judetean de Urgenta Sf. Ioan cel Nou Suceava, Cod SMIS 11520


Detaliu pentru invitatia numarul 320525
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Numar invitatie: 320525/21.02.2012
Denumire contract: Contract de furnizare echipament oftalmologic pentru obiectivul de investitie: ?Modernizare, dezvoltare si echipare a ambulatoriului de specialitate la Spitalul Judetean de Urgenta Sf. Ioan cel Nou Suceava, Cod SMIS 11520
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN SUCEAVACod fiscal: 4244512, Adresa: str. Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Telefon: 0230-210148 int.149, Fax: 0230-222.839;0230-551.735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Romania, cod postal: 720026, telefon: +40 230210148, fax: +40 230222839, persoana de contact: Consiliul Judetean Suceava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Suceava - municipiul Suceava, strada Stefan cel Mare nr. 36, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare echipament oftalmologic pentru obiectivul de investitie: ?Modernizare, dezvoltare si echipare a ambulatoriului de specialitate la Spitalul Judetean de Urgenta Sf. Ioan cel Nou Suceava, Cod SMIS 11520
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea produselor constand in echipament oftalmologic pentru obiectivul de investitie: ?Modernizare, dezvoltare si echipare a ambulatoriului de specialitate la Spitalul Judetean de Urgenta Sf. Ioan cel Nou Suceava.
II.1.6) CPV: 33122000-1 - Echipament oftalmologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 662 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2870 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Anexa 7.2.2.11) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: -a unui ordin de plata in original, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO32TREZ5915006XXX000185, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244512.-a unei sume de bani in numerar.In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1436.62 lei in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin. (1) lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Fiind un contract cu executare dintr-o data, garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original - Formularul 5, care va deveni anexa la contract.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Operatorul economic (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) trebuie sa prezinte acest document.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea ter?ul sus?inator va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit. a), c) ?i d).3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie.5.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.NOTA. Toate certificatele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, iar in cazul celor de la punctul 3. si 4. trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12D.8.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta - Anexa 7.2.2.12 C. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta, oricum inaintea transmiterii comunicarii, certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante.Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2.Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri).Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere Anexa 4.2.2 prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: ?ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent sau a unui punct de lucru in Romania.?inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani2.Informatii privind subcontractantii.3.Informatii privind asocierea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer