Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare echipamente birotica, echipamente de calcul, echipamente periferice de calcul, software aferent si alte obiecte de inventar in cadrul proiectului ?Pregatirea sistemului national de e-Administratie in Romania? cod SMIS 32612


Detaliu pentru invitatia numarul 343359
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Numar invitatie: 343359/06.03.2013
Denumire contract: Contract de furnizare echipamente birotica, echipamente de calcul, echipamente periferice de calcul, software aferent si alte obiecte de inventar in cadrul proiectului ?Pregatirea sistemului national de e-Administratie in Romania? cod SMIS 32612
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si InovariiCod fiscal: 12354176, Adresa: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3.07.19.51, 52, 53, Fax: 3.07.19.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 010362, telefon: +4 0213071918, fax: +4 0213071919
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 010362, telefon: +4 0213071918, fax: +4 0213071919
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare echipamente birotica, echipamente de calcul, echipamente periferice de calcul, software aferent si alte obiecte de inventar in cadrul proiectului ?Pregatirea sistemului national de e-Administratie in Romania? cod SMIS 32612
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizareproduse - echipamente birotica, echipamente de calcul, echipamente periferice de calcul, software aferent si alte obiecte de inventar in cadrul proiectului ?Pregatirea sistemului national de e-Administratie in Romania? cod SMIS 32612
II.1.6) CPV: 30121400-7 - Copiatoare automate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 235 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de Lot 1 = 287 lei, Lot 2 = 575 lei, Lot 3 = 182 lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO72 TREZ 701 5005 XXX011610 - Deschis la Trezoria Sector 1. Modalitate constituire a garantiei de participare cf art 86 din HG925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data echivalenta leu-euro este data publicarii in SEAP a invitatie de participare la cursul BNR. Garantia de participare va fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara, care va fi inscriptionat astfel: ?GARANTIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE ECHIPAMENTE BIROTICA, ECHIPAMENTE DE CALCUL, ECHIPAMENTE PERIFERICE DE CALCUL, SOFTWARE AFERENT SI ALTE OBIECTE DE INVENTAR IN CADRUL PROIECTULUI ?PREGATIREA SISTEMULUI NATIONAL DE E-ADMINISTRATIE IN ROMANIA? COD SMIS 32612. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform FORMULARULUI 7, la adresa Autoritatii Contractante pentru depunerea ofertelor, cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor
Garantie de buna executie
a)Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului de servicii este de 2% din valoarea de atribuire a contractului.b)Garantia de buna executie se constituie conform art.89-90 din HG925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (FORMULAR 8 din capitolul de Formulare - original) sau de o societate de asigurari cf.art.90(1) din HG 925/2006 sau prin virament bancar in contul RO72TREZ7015005XXX011610 Trezorerie Sector 1. Autoritatea Contractanta nu accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in preved art. 180 si art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare FORMULAR 2; 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 FORMULAR - 5;Anexa persoane din cadrul autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire, ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire, ce pot influenta procedura de atribuire: Adrian Curaj, Elena Tita; Ecaterina Gica, Dodi Dumitru; Gabriela Popa; Ecaterina Alexoaei; Emilia Dumitras, Marius Dorian Nicolaescu; Cristina Ilcau, Florian Adrian Petrescu; Daniel Florin Lazarica; Costin Micu. 3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - FORMULAR 3; 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULARUL 4; Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri globala pe 2011 trebuie sa fie de cel putin: Lot 1 ? 50.000 lei;Lot 2 ? 100.000 lei;Lot 3 ? 30.000 lei.Se va completa FORMULARUL 6 denumit "Fisa de Informatii Generale".2.Prezentarea Bilantului contabil prescurtat pe 2011, vizat si inregistrat de organele competente (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer