Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare echipamente de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 333295
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Numar invitatie: 333295/07.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare echipamente de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara BucurestiCod fiscal: 4602041, Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3182564, Fax: 3180296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Marasti 59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 213182564, fax: +40 213180296, persoana de contact: Mihaela Sambotin, Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.S.A.M.V. DIN BUCURESTI, bd. Marasti nr.59, corp A Rectorat, demisol, la Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare echipamente de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie echipamente de laborator, necesare in cadrul Laboratorului de beton armat alFacultatii de Imbunatatiri Funciare si Ingineria Mediului
II.1.6) CPV: 38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 122.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma de 5940 lei (2% din valoarea estimata fara TVA a contractului).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor.Garantia de participare se va exprima in lei. Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: conform art.86 alin.1) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. U.S.A.M.V. din Bucuresti cont Trezorerie sector 1 : RO66TREZ701504601X000420U.S.A.M.V. din Bucuresti - CUI - RO4602041In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa in exteriorul plicului continand oferta.Pentru operatorii economici care se incadreaza in rindurile IMM in conformitate cu Legea 346/2004 art. 16 lit. B, vor constitui garantia de participare cu reducerea de 50%, declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. se va atasa in exteriorul plicului continand oferta.In masura in care se va ajunge la aplicarea prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006 actualizata, suma retinuta din garantia de participare va fi de 2971 lei.
Garantie de buna executie
se va constitui conf.art.90 din HG 925/2006actualizata, sub forma unei scrisori de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, document care sa prevada ca plata garantiei va fi executata la prima cerere a beneficiarlui, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va face dovada constituirii garantiei de buna executie in maxim trei zile de la data semnarii contractului.Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA, sau 5% in cazul in care ofertantul caruia i se va atribui contractul face dovada de IMM conform art.16 alin.2 din legea 346/2004.In cazul in care contractantul este o asociere de mai multi operatori economici, se va prezenta scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa in numele liderului asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Se completeaza in original formularul 2 din Volumul Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie.In cazul ofertelor depuse individual cat si in asociere, incadrarea ofertantului sau a oricaruia din asociati in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata-Se completeaza in original formularul 3 din Volumul Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul ofertelor depuse individual cat si in asociere, incadrarea ofertantului sau a oricaruia din asociati in situatiileprevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea in original a formularului 4 din volumul Formulare a prezentei documentatii ? declaratie in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va depune o declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati. Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata-Completarea in original a formularului nr. 5 din volumul Formulare a prezentei documentatii.In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii si in cazul in care exista terti sustinatori, fiecare subcontractant, precum si fiecare tert sustinator va prezenta aceasta declaratie.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt urmatoarele: - Prof. univ. dr. Cimpeanu Sorin Mihai ? rector- Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? prorector- Prof. univ. dr. Stanica Florin ? prorector- Prof. univ. dr. Stan Vasilica ? prorector- Prof. univ. dr. Fintineru Gina ? prorector- Ing. Postamentel Mariana ? director general administrativ- Ec. Bragadireanu Ioana ? director economicMembrii comisiei de evaluare a ofertelor: Presedintele comisiei de evaluare: ref. spec. Sambotin MihaelaMembrii comisiei de evaluare: Ing. Postamentel MarianaIng. Lazar ValentinSef lucr. Dragomir Claudiu-SorinIng. Gras OanaMembru de rezerva: ing. Vasiliu AlexandruDeclaratie privind calitatea de participant la procedura -Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formularnr.6? in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa aceasta declaratie.Certificate fiscale: Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Localedin care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi descalificate.Operatorii econmici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului: -in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii, valabil la data deschiderii ofertelor, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin 590.000, 00 lei.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul euro/leu mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv ( 2009:4, 2373 lei, 2010:4, 2099lei, 2011:4, 2379 lei)., Bilantul contabil la 31.12.2010, inclusiv contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la A.F.P.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta copii conform cu originalul ale paginilor relevante din contractele de livrare echipamente de laborator din care sa reiasa (denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului), valoarea cumulata va fi de minim 290.000, 00 lei fara TVA; aceste pagini din contracte vor fi insotite de recomandari sau procese verbale de receptie, instalare si punere in functiune a echipamentelor furnizate respectivului beneficiar, in copie conform cu originalul., Declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar pentru montare, instalare, punere in functiune, instruire personal si service produse ce fac obiectul achizitiei.Minim o persoana nominalizata de furnizor pentru montare, instalare, instruire si service in perioada de garantie pentru echipamentele ofertate., Informatii privind asociatii: In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii. Acord de asociere sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., Informatii privind subcontractantii In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca fiecare. Ofertantul areimplementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) .Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer