Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE DE LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 333739
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR GORJ
Numar invitatie: 333739/16.08.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR GORJCod fiscal: 4351853, Adresa: Bd. Ecaterina Teodoroiu, Bl. 354, Sc. 2, Ap. 24, Targu Jiu, Telefon: 0253/226033, Fax: 0253/226144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ecaterina Teodoroiu, nr.532, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210103, telefon: +40 0253/226033, fax: +40 0253/226144, persoana de contact: FLORIN BILGAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ecaterina Teodoroiu, nr.532, Targu Jiu, jud.Gorj, Romania, cod postal: 210103, telefon: +40 0253/226033, fax: +40 0253/226144
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII VETERINARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE DE LABORATOR
II.1.6) CPV: 38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2102 lei, valabila cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-181 din OUG 34/2006Certificate fiscale ? din care sa rezulte ca nu are datorii fata de bugetul local si bugetul consolidat al statului in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006 Persoane cu functii de decizie in cadrul institutiei: Director executiv - Dr. Iliuta Ion, Director. Executiv Adj.? Dr. Covrig Mircea, Sef Serviciu Ec. si Adm. - Ec. Petricu Rodica, Sef Serviciu Sanatate si Bunastare Animala ? Dr. Moldoveanu Mircea, Sef LSV - Dr. Iliescu Vasile, Comp.Juridic Lupulescu Adela, Comp. Achizitii ? Jr.Bilgar FlorinDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional tradus in limba romana de un traducator autorizat - document prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil la 31.12.2011, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul"Fisa informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatia de comercializare a produselor, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul"Declaratie de conformitate, a produsului, original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul"Certificat de inregistrare, a produsului, in tara de origine, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul"Certificare CE a produselor, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" Documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor, pentru producator si furnizor, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer