Achizitie publica - Contract de furnizare echipamente IT si produse software.
Detaliu pentru invitatia numarul 331377
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331377/10.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare echipamente IT si produse software.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL IASICod fiscal: 4540712, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Telefon: 0232/235.100, Fax: 0232/214.425, 210.336;
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania, cod postal: 700075, telefon: +40 232235100, fax: +40 232214425, persoana de contact: Anca Muscheru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare echipamente IT si produse software.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea de echipamente IT si produse software.
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 419.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de: pt.LOTUL 1 - 967 lei, pt. LOTUL 2 - 1.451 lei, pt.LOTUL 3 - 1.129 lei si se va constitui, cf.art. 86 alin. 1 din HG nr. 925/2006: prin virament in contul Consiliului Judetean Iasi nr. RO72TREZ4065006XXX000459, CF: 4540712, Trezoreria Municipiului Iasi, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Anexa7.2.2.11), sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a valorii garantiei in numerar. Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul se ncadreaza in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.1 si Anexa 07.2).Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia de participare pentru Lotul 2, ofertantul pierzand o parte din suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia prevazuta la art.278^1, alin.(1), respectiv 725, 80 lei.
Garantie de buna executie
GBE a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, cf.art. 90 alin. (1) ?i (2) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Anexa 7.2.2.19 ? Model garantie de buna executie), care devine anexa la contract, sau prin depunere la caseria autoritatii contractante a sumei corespunzatoare, in cazul in care acesta este redusa ca valoare.Garantia de buna executie a contractului trebuie constituita in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Perioada de valabilitate a garantiei va fi in conformitate cu art.92 alin. 1) din HG 925/2006.Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG34/2006 - Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A);
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B);original;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, 2.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C), - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16);
-Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^);Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: Dr.ing.Cristian Mihai Adomnitei, Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Dr. Constantin Simirad, Lacramioara Vernica, Secretarul Judetului Iasi, Dumitru Cantemir, Sef Serviciu Financiar Contabil si Gestionarea Patrimoniului, Anca Muscheru, Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte, Maria Poraico, Sef Serviciu Juridic-Contencios si Managementul Calitatii, Aurora Tiplea, Sef birou Informatica, Elena Arvinte, ?ef Serviciu Buget, Mihai Iftimiei, consilier juridic serviciul Achiziii Publice si Contracte, Lumini?a Cau?, consilier, Serviciul Financiar Contabil si Gestionarea Patrimoniului, Dan Cobzaru, consilier, Serviciul Financiar Contabil si Gestionarea Patrimoniului, Nicoleta Apetrei, consilier Serviciul Achiziii Publice si Contracte, Ana Maria Vornicu, consilier Serviciul Achiziii Publice si Contracte;Consilieri judeteni: Adascalitei Constantin, Adonicioaie Simona, Alexe Costel, Andronache Valerica, Apavaloaiei Dinu, Axinte Laurentiu, Baciu Mihai, Baltag Gheorghe, Bulgariu Catalin, Cabalau Maria, Chirila Victor, Ciubotariu Mihai, Citea Vasile, Cozianu Iulian, Cozmanciuc Corneliu Mugurel, Dascalu Petru, Dobresanciuc Mirela, Doleanu Stefan, Flaiser Lucian, Gavril Ioan, Leonte Constantin, Lupascu Nicolae, Lupu Magdalena, Nedelcu Narciza, Oancea Gheorghe, Popa Florin Silviu, Rosca Ciprian, Romaniuc Liliana, Stanciu Cristian, Suficeanu Vasile Lucian, Serban Constantin, Tofan Benone Ioan, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Informatii privind asociatii - Anexa 10 ? Declaratie privind legalizarea asocierii. Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.- Acord de asociere, conform ANEXEI 4.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. -Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.- Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita demonstrarea situatiei economice si financiare prin prezentarea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart. 186 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 21)Prezentarea cel putin a unui contract pe fiecare lot ofertat, efectuat in ultimii 3 ani, care sa confirme livrarea de produse similare2) Prezentarea de recomandari sau document constatator /proces verbal de receptie, din partea beneficiarului., Cerinta nr. 3In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la Dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate., Cerinta nr. 4- Lista cuprinzand subcontractantii- Acordurile de subcontractare, daca este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 10:01