Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare Echipamente medicale aferente proiectului " Extindere ambulatoriu de specialitate integrat a Spitalului municipal Carei cu tratament hidro-kinetoterapie


Detaliu pentru invitatia numarul 357434
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Carei
Numar invitatie: 357434/10.02.2014
Denumire contract: Contract de furnizare Echipamente medicale aferente proiectului " Extindere ambulatoriu de specialitate integrat a Spitalului municipal Carei cu tratament hidro-kinetoterapie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: +40 0261861660, Fax: +40 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 0261861660, fax: +40 0261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Carei , str.1 Decembrie 1918 nr.17 jud Satu Mare , Et.II Sala mica de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Echipamente medicale aferente proiectului " Extindere ambulatoriu de specialitate integrat a Spitalului municipal Carei cu tratament hidro-kinetoterapie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de echipamente medicale, inclusiv instalare, punere in functiune si instruirea personalului utilizator, conform listei de produse , a specificatiilorminime obligatorii solicitate si a cantitatilor.
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 523, 322.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art. 43^1 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat prin Legea nr. 279/2011, garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei/unui invitatii/anunt de participare in S.E.A.P. ? Garantia de participare este de 10.000 lei (50%, respectiv 5.000 lei, in cazul in care ofertantul este IMM conform Legii 346/2004 si face dovada ca este IMM). Ofertantii au obligatia de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. ? Suma care se retine din garantia de participare se calculeaza conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si este in cuantum de 4303, 32 lei (50% respectiv 2151, 66 lei in cazul in care ofertantul este IMM conform Legii 346/2004 si face dovada ca este IMM). ? Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modalitatea de constituire: 1. Prin virament bancar in contul autoritatii contractante, nr. RO2TREZ5475060xxx000058 deschis la Trezoreria Carei, beneficiar municipiul Carei, CUI 4481160; 2.Scrisoare de garantie bancara in original, (Formular 4 din Sectiunea Formulare). 3. Instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari, in original. Scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta; se va tine cont de cursul de schimb BNR la data de 21.01.2014.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA, respectiv 5% in cazul in care furnizorul este IMM conform Legii 346/2004 si face dovada ca este IMM. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; b) prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale. c) Instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari, in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180 1. Declaratia privind eligibilitatea - neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: se va completa Formularul 6 din sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratia privind eligibilitatea.II. Art.181 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formularului nr. 7. Pentru tertul sustinator se solicita declaratia de neincadrare in prevederile art. 181 lit.a), c indice 1) si d) din OUG 34/2006. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP (Formularul nr. 9)3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ( Se completeaza Formularul nr. 10)4. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ( Formularul nr. 8). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -d-nul KOVACS EUGEN - Primar, 01.01.1957, Asuaju de Sus, Maramures-d-nul KEIZER LUDOVIC - Viceprimar, 02.05.1953, Sanislau, Satu Mare-d-na SROTH CLARA -Secretar, 31.05.1954, Urziceni, Satu Mare-d-nul BEKO TAMAS - Administrator Public, 08.09.1957, Tasnad, Satu Mare-d-nul OPREA DOREL PETRU-Director Tehnic;29.06.1951, Sag, Salaj-d-nul RAKOVSKI FRANCISC - Sef Birou Achizitii Publice ? Investitii;06.06.1962, Piscolt, Satu Mare- Consilierii: POOSZ SZABOLCS ISTVAN, 01.02.1975, Carei, Satu Mare, HAGO ARON FRANCISC, 25.09.1980, Carei, Satu Mare, BREM ARPAD STEFAN, 01.11.1950, Carei, Satu Mare, MULLER IOAN, 02.05.1949, Petresti, Satu Mare, FAZAKASZOLTAN, 24.08.1967, Segarcea, Dolj, LEITNER ROBERT ATTILA, 20.07.1975, Carei, Satu Mare, TEMPFLI VASILEADALBERT, 26.01.1953, Carei, Satu Mare, CSIZMADIA ZSOLT, 29.12.1963, Carei, Satu Mare, VENIG GABRIELA, 20.04.1957, Berveni, Satu Mare, ROMAN ADRIAN, 30.07.1978, Carei, Satu Mare, BUCURESTEAN ADRIAN, 03.09.1979, Carei, Satu Mare, CIUTA ILIE, 03.11.1961, Drobeta Turnu Severin, Mehedinti, CIUCOS MARIUS LAURENTIU, 12.10.1978, Timisoara, Timis, RUSU MARIUS ANDREI, 02.06.1979, Tasnad, Satu Mare, MOCANU ALINA LOREDANA, 05.02.1972, Baia Mare, Maramures, ONET IOAN, 12.08.1984, Carei, Satu Mare, PAUSAN MARCEL BUJOR, 15.06.1968, Andrid, Satu Mare, BONTEA DAN GABRIEL, 23.10.1971, Carei, Satu Mare.Declaratia se completeaza si de catre ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator.III. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul di care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul localla nivelul luniianterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se accepta operatorii economici care au datorii cu reesalonari aprobate de institutiile publice abilitate in acest sens.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul? . Persoane juridice romane - Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile curpinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul?. Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare); - obiectul principal si obiectele secundare de activitate; - reprezentantii legali;Persoane juridice / fizice straine.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.Ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate la acest capitol in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? (dupa caz) . - autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespundent in codul CAEN din certificatul constatator/ documentele de inregistrare.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, informatiile pe care acestea le contin sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Ofertantul trebuie sa detina aviz de functionare , emis de Ministerul Sanatatii in baza Legii nr.176/2000 si a Ordinului ministerului sanatatii nr.1574/2009 .Documentele se vor prezenta in copie conf. cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012 si 2013 sa fie de cel putin 1.045.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani
Ofertantii vor prezenta Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani. Prin aceasta trebuie sa dovedeasca faptul cain ultimii 3 ani (calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor)afurnizat echipamente medicale similare celor care fac obiectul prezentului contract.- Se va prezenta, in original formular nr. 11. Cerinta se considera indeplinita prin prezentarea unuia sau mai multor certificate/documente (emise sau contrasemnate de beneficiari) din care sa rezulte furnizarea de produse similare in valoare cumulata de minim 523.300 lei-, Cerinta 2 Declaratie pe propria raspundere de unde sa reiasa faptul ca ofertantul dispune de echipamntele necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului., Cerinta 3 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si LISTA cu personalul tehnic de specialitate care va asigura furnizarea, instalarea, punerea in functiune, instruirea personalului beneficiarului.Documentele solicitate: Formular nr. 12, Formular 14 insotite de CV, diplome, contracte individuale de munca sau de colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective.Ca o varianta la solicitarea depunerii contractului individual de munca sau colaborare se poate depune angajamentul de participare, conform art 188, alin.1, lit.c din OUG34/2006; ?Documente prin care se confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru instalare, punere in functiune si instruire.Documentele vor fi prezentate in copie conforma cu originalul., Cerinta nr. 4 Declaratie privind subcontractantii. Declaratia trebuie sa cuprinda partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, cu mentionarea procentului de subcontractare. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 5 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 litera a), c indice 1) si d)., Cerinta nr.6-Ofertantul va prezenta Certificatul de Conformitate CE emis de un organism abilitat de lege pentru fiecare echipament medical ofertat. Echipamentul trebuie sa indeplineasca cerintele directori pentru dispozitive medicale 93/42/CCE 1. Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator produselor furnizateOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent(certificarea sistemului de management al calitatii)valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer