Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare echipamente pentru proiectul ?Construire centru de informare turistica, comuna Miroslava, judetul Iasi?


Detaliu pentru invitatia numarul 355184
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MIROSLAVA
Numar invitatie: 355184/29.10.2013
Denumire contract: Contract de furnizare echipamente pentru proiectul ?Construire centru de informare turistica, comuna Miroslava, judetul Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIROSLAVACod fiscal: 4540461, Adresa: Loc. Miroslava, com . Miroslava, jud. Iasi, Valea Ursului, Telefon: +40 741632596, Fax: +40 232236860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Miroslava, str. Constantin Langa, nr. 93, com. Miroslava, jud. Iasi, Romania, cod postal: 707318, telefon: +40 741632596, fax: +40 232236860, persoana de contact: ELENA BURCUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. Miroslava, str. Constantin Langa nr. 93, loc. Miroslava, com.Miroslava, jud.Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare echipamente pentru proiectul ?Construire centru de informare turistica, comuna Miroslava, judetul Iasi?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de echipamente in cadrul proiectului ?Construire centru de informare turistica, comuna Miroslava, judetul Iasi?: telefon fix, calculator, imprimanta, televizor, modem internet, videoproiector, sistem alarma.
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 744.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 160 lei. Perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru garantiile constituite in alta moneda (valuta), echivalenta in lei se va face la cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare. Formele de constituire care vor fi acceptate: 1.virament bancar in contul RO70TREZ4065006XXX018246, deschis la Trezoreria Iasi; 2.un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire.Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si/sau forma solicitata si/sau pentru perioada prevazuta si/sau neprezentarea dovezii de constituire (conform solicitarilor anterioare) cel mai tarziu pana la deschiderea ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. De asemenea, in cazul constituirii a 50% din valoarea garantiei si neprezentarea dovezii privind incadrarea in IMM impreuna cu dovada garantiei echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare in cuantumul solicitat si atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului.Garantia de buna executie se poate constitui, conform art. 90 din HG 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (alin. 1) sau prin depunere la casierie a sumei in numerar (alin. 2).Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 (alin. 4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 3 ? Declaratie privind eligibilitatea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.II. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 4.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul";
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare), din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Cerintele privind datoriile sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu siau indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor.Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul ofertelor, in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana si trebuie sa fie valabile la data deschiderii.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr. 34/2006.III. Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.III.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in conformitate cu Formularul 6.III.2. Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in conformitate cu Formularul 5.III.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in conformitate cu Formularul 7.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dan Nita - primar, Vasile Bulbasa - viceprimar, Elena Florea - secretar, Rusu Ilie- sef Compartiment financiar contabil, Robert Ionut Rusu? consilier, Compartiment financiar contabil, Anton Finatti ? consilier, Compartiment urbanism, Elena Burcuta - sef Birou Achizitii publice.Investitii, Leonte Ramona Iuliana - consilier aparat specialitate, Zberianu Didina - consilier aparat specialitate, Andrian Neculai- consilier local, Apostol Ilie- consilier local, Cojocaru Gheorghe- consilier local, Costin Ilie- consilier local, Iftimie Gheorghita - consilier local, Ilie Vasile- consilier local, Lupu Radu- consilier local, Frunza Florin ? consilier local, Mertic Constantin - consilier local, Popescu Anina consilier local, Popescu Nicolae- consilier local, Tanana Mihai- consilier local, Tunza Viorel-consilier local, Popa Serafim - consilier local, Vicol Gheorghe - consilier local, Vieru Alexandru - consilier local, Mahu Maria - consilier aparat specialitate In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC), prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului corespunde domeniului prezentei achizitii si este autorizat in conformitate cu prevederile Legii 359/2004; asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului; forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul); atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradusa in limba romana si legalizata.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani cu exercitii financiare incheiate (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie minim de 17.000 lei.Se va completa Formularul 8 - Informatii generale, in original. Se vor prezenta documente edificatoare in ceea ce priveste indeplinirea cerintei privind media cifrei de afaceri globale.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Astfel, Formularul 8 - Informatiigenerale va fi completat de catre fiecare asociat in parte, precum si un formular centralizator pe asociere.Valorile vor fi exprimate in lei.Nota: Capacitatea economico- financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186, alin. (1), (2) si (3) din OUG nr. 34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana fizica/ juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.Pentru ofertantii din categoria IMM - urilor, se va tine cont de facilitatile oferite de Legea 346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Lista trebuie sa contina livrari similare efectuate in baza unui contract in valoare de minim 8.500 lei.Operatorul economic va prezenta Formularul 9 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, in original.Operatorul economic va prezenta Formularul 10 ? Experienta similara (completat pentru contractul similar), in original.Se vor atasa documente suport recomandare/ certificat constatator/ proces verbal de receptie/ alte documente relevante prin care se poate demonstra experienta similara, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Astfel, Formularul 9 va fi completat de catre fiecare asociat in parte, precum si centralizat pe asociere. Este obigatorie pastrarea continutului formularului solicitat pentru evaluarea respectarii cerintei, inclusiv a notelor/ mentiunilor din acesta. De asemenea, este obligatorie completarea tuturor rubricilor/ informatiilor solicitate, fie prin completarea informatiilor solicitate, fie prin mentiunea ?nu este cazul?, dupa caz. Certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru domeniul aferent obiectului contractului. Aceasta trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2013 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer