Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare echipamente scuba, instrumente si accesorii scuba


Detaliu pentru invitatia numarul 357017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU GEOLOGIE SI GEOECOLOGIE MARINAGEOECOMAR
Numar invitatie: 357017/20.01.2014
Denumire contract: contract de furnizare echipamente scuba, instrumente si accesorii scuba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU GEOLOGIE SI GEOECOLOGIE MARINAGEOECOMARCod fiscal: 5194978, Adresa: Str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Bucuresti, Telefon: 252.25.94, Fax: 252.25.94
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 024053, telefon: +40 212522594, fax: +40 212522594, persoana de contact: FLORENTINA GHEORGHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dimitrie Onciul nr.23-25, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 024053, telefon: +40 212522594, fax: +40 212522594, Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si ingineresti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare echipamente scuba, instrumente si accesorii scuba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia deLot 1 ? Echipamente scuba, accesorii scuba si instrumente (a) Echipamente scuba ? cod CPV 37412242-7 ?echipamente de scufundare?; b) Accesorii scuba - cod CPV 37412240-3 ?Instrumente sau accesorii pentru scufundari?; c) Instrumente - cod CPV 37412240-3 ?Instrumente sau accesorii pentru scufundari?)Lot 2 ? Ambarcatiune pneumatica de cercetare tip RIB cu peridoc (rigid inflatable boat) ? cod CPV 34522400-6 ?barci semirigide?Lot 3 ? Echipamente foto-video (cod CPV 38651600-9 ?camere digitale?, cod CPV 32333200-8 ?camera video digitala?, cod CPV 32351000-8 ?accesorii pentru echipament audio si video?, cod CPV 31518600-6 ?proiectoare orientabile pentru carcasa camera video?)
II.1.6) CPV: 37412242-7 - Echipamente de scufundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 033 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:353 euroLot 2:540 euroLot 3:106 euroModul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura : virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va depune in original, pentru o perioada de 30 de zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic2. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrative-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. (4) din H.G. nr.925/2006. Documentul va fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nu vor fi respinsi operatorii economici care au datorii reesalonate la bugetul de stat potrivit Ordinului ANRMAP nr.509/2011.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. (4) din H.G. nr.925/2006.Documentul va fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nu vor fi respinsi operatorii economici care au datorii reesalonate la bugetul de stat potrivit Ordinului ANRMAP nr.509/2011.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile previzute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare6. Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular nr.177. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1. Gheorghe Oaie ? Director general2. Ana Olteanu ? Director Economic3. Jenica Bujini ? Coordonator Tehnic4. Aurica Spirache ? Birou Investitii si Achizitii PubliceNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In situatia in care, din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, atunci se va considera ca aceasta cerinta nu este indeplinita.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din raza teritoriala unde are sediul operatorul economic cu mentiuni privind obiectul de activitate, falimentul, condamnari, amenzi, abuz de incredere, fals, abateri, in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul in care ofertantul declarat castigator a depus certificatul constatator in copie lizibila trebuie sa depuna acest document in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activittaii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in limba romana.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe Oaie ? Director GeneralJenica Bujini ? Coordonator tehnicAna Olteanu ? Director economicAurica Spirache ? Birou Investitii si Achizitii Publice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 30.06.2013 sau, dupa caz bilantul contabil la 31.12.2012, Balanta de verificare la data de 31.12.2013, ,Fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer